Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Ce mi-am cumparat in ultima vreme :)

1.12.11



   Am hotarat ca am cam exagerat cu shopping-ul de cosmetice in ultima vreme si am decis ca in luna Decembrie sa nu imi  mai cumpar absolut nimic. Daca primesc, nu ma supar :))

   In materie de cosmetice mi-am cumparat (ojele poate trebuia sa le pun la alta categorie):


  • Fon de ten Maybelline Affinitone Mineral - 10 Ivory - au o reducere de 15 % la toate produsele, l-am cumparat din Carrefour Orhideea (nu stiu daca reducerea se aplica peste tot) m-a costat 32 de lei parca, maxim 33 lei. (review cand incep sa-l folosesc)
  • Fond de ten Wet&Wild Beauty Benefits (l-am cumparat de la o tipa care are diverse produse cosmetice de vanzare) - 21022 Natural - 16 lei (nu are pompita :(  )  (review cand incep sa-l folosesc)
  • Crema de fata Iwostin Lipidia - sa ii fac un review curand, nu-mi place deloc - max 40 lei.
  • Flormar 392
  • Flormar 119
  • Oriflame Tender Care Chocolate - miroase ATAT de bine, am cumparat unul si pentru un viitor giveaway :D
  • Neutrogena Makeup Correcting Stick (cumparat de la aceeiasi tipa de unde am luat si fondul de ten Wet&Wild) - nu-mi aduc aminte pretul
  • Flormar Blush-On nuanta 91 - e superb (nu imi iese in poza acum, o sa ii fac un swatch maine)
  • Rimmel Volume Lipstick nuanta 125 Thrill (primit cadou impreuna cu comanda de fond de ten si creion Neutrogena, swatch maine) - hmm.... e putin cam maro pentru gustul meu, o sa vedem :D
   In materie de imbracaminte:

  • It's so fluffy I AM GONNA DIE - caciula Clockhouse, nu mai tin minte din ce magazin am cumparat-o, stiu ca era unul dintre magazinele din Militari, unde e si Auchan-ul, am dat 35 de lei pe ea.


  • Geaca Colours of the World, cumparata din Takko - am beneficiat de reducerea de 20% si am luat-o la pretul de 207 lei. Desi nu este foarte groasa, este foarte calduroasa, are gluga si se strange la spate cu un siret, foarte form fitting. Imi ajunde deasupra genunchiului la o inaltime de 1,73.
Sunt in cautare de cizme, n-am avut deloc noroc pana acum, nu-mi plac, n-au numarul meu, n-au ce culoare imi doresc etc :/


Si gata, am terminat cu shapping-ul pentru mine anul acesta :D

Va apucati sa puneti bani deoparte sau cotinuati sa va faveti micile placeri cu banii pe care ii aveti?


O seara minunata va doresc! V-am pupat :*:*