Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD! Blue all the way!

6.10.11


 Hellooo lovely ladies! :D Azi mi-a fost foarte greu sa-mi aleg oja, ma tot uitam printre ele si nu stiam ce vreau :/ Dar cum stiti, sau nu, am facut de curand un Flormar Haul. Ei bine, mi-am achizitionat atunci patru oje dragute si m-am gandit ca de fiecare data cand imi fac manichiura sa incerc cate una dintre ele. Azi a venit randul celei mai stralucitoare dintre ele si anume Flormar 431, care face parte din noua colectie (si care e SUPERBA). Am observat ca foarte multa lume opteaza ca o unghie sa fie diferita de restul (de preferat cea de la degetul inelar), am facut una dintre ele cu model. Foarte simplu de realizat si extrem de rapid. Tutoriale pentru Galaxy Nails gasiti peste tot, o sa va explic si eu, dar personal mi-a fost mai usor cand m-am uitat la filmulet.


Aveti nevoie de:
*5 oje (dintre care una a fost un Top Coat), puteti sa folositi cate doriti);
*o foaie (sau orice altceva pe care va permiteti sa-l murdariti pentru a pune oja);
*un buretel (orice buretel, al meu este din buretele de vase).

(gasiti swatch-uri cu fiecare oja aici: Colectie oje)

De la stanga la dreapta:
  • Flormar 431
  • C2000 Hot Looks - 9 Catwalk
  • Flormar 03
  • Axelle Top Coat
  • Flormar 398
 Am aplicat cate doua straturi de oja si am asteptat sa se usuce, dupa am facut 3 puncte pe hartie din cele trei oje necesare creerii modelului si pe rand am inmuiat buretelul in ele (aveti grija sa nu luati prea multa oja), apasand usor pe unghie (nu trebuie sa folositi aceleasi culori ca mine si nu conteaza ordinea aplicarii lor, experimentati). La final puteti aplica top coat pentru un strop de stralucire si mai multa rezistenta.

Nu ma asteptam sa se vada atat de dragut, intentionam sa fac niste floricele, dar cum imi ies destul de urat (nu am talent) m-am gandit ca mai bine o sa arate asa :) Sper ca v-a placut si daca aveti intrebari de abia astept sa va raspund la ele! ♥

V-am pupat! :*