Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD: Icy Blue

18.2.12



Hey :)


   Spuneam parca ieri ca am vazut noua colectie de oje de la Essie si ca de-abia astept sa vina primavara ♥, imediat dupa ce am scris pe Facebook, am ridicat privirea spre ojele mele si mi-am dat seama ca n-am suficiente culori pentru primavara, deeeeeci trebuie sa-mi cumpar, haha :)) Lasand gluma la o parte (de parca as putea), desi ma saturasem de culori inchise si ma hotarasem sa incerc o oja mai vesela, m-am razgandit cand mi-am dat seama ca am uitat de albastrul meu inchis :)) Culmea mi-am facut ieri manichiura, dar numai o mana arata ca in poze, pe cealalta mi-a fost lene sa o termin :)


Ce am folosit:

  • Flormar 398;
  • Flormar 431;
  • Flormar 392;
  • Top Coat Axelle.

   Din pacate am consumat foarte repede 3 in 1 de la Kallos si am ramas fara base coat asa ca de data asta am sarit peste. Am aplicat un strat 398, dou straturi 431 pe inelar, cu buretelul am aplicat 392 si am aplicat la sfarsit un un strat de top coat pe toate unghiile.



(un adevarat chin sa-mi aranjez degetele in cea de-a doua poza, arata ciudat, haha :D)

   Parca nu mai folosisem de mult oja cu sclipici, imi era dor de ea :)) Aceasta este una dintre combinatiile mele preferate de oje, imi place foarte mult albastrul inchis de la Flormar si mi-am dat seama ca nu-l folosesc destul :D Trebuie sa plec la "vanatoare" de oje pentru primavara :D

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*