Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Povestea tenului meu - Partea I

9.4.12

Hey :)


   Haha, nu stiu cum sa incep. Acum ca stau sa ma gandesc, n-am avut niciodata tenul perfect, intr-adevar nu am avut cosuri (maxim 1-2 la cateva luni), trebuia sa ma ocup in schimb de pori. Recunosc ca nu ma demachiam inainte de culcare, il "chinuiam" si il "terorizam" :)) Cu toate astea, era ok. La sfarsitul anului 2010 m-am hotarat sa ma las de fumat si am reusit (am voie sa ma laud, nu? :D:D), am renuntat la bauturile carbogazoase, in special la Coca Cola si.......tenul meu a luat-o razna. A nu se inteleg ca din cauza faptului ca m-am lasat de fumat si de Cola am patit asta, nici pana in ziua de astazi nu stiu ce mi s-a intamplat.

  Aveam fata plina de bubite si de mici "denivelari" (pori blocati), cele mai multe erau pe frunte. Mi se schimbase pana si textura pielii, nici nu voiam sa o ating, practic nu imi mai recunosteam pielea. Pentru o persoana care nu s-a confruntat niciodata cu astfel de probleme, credeti-ma ca am suferit un soc (ziua plangeam, seara o luam de la capat). Pe acesta cale vreau sa le multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine si mi-au redat increderea, in special preietenului meu care m-a facut sa ma simt frumoasa indiferent de situatie :*:* Bineinteles ca in ochii mei situatia a fost intotdeauna INGROZITOARE, dar pot spune astazi inteleg prin ce trec cei care se confrunta cu probleme asemanatoare sau mai grave, e FUSTRANT sa vezi ca nu poti face nimic.

  Sunt genul de persoana care atunci cand are o problema care se poate rezolva la doctor, acolo ma duc prima data. Primul doctor la care am fost (nu imi aduc aminte ce diagnostic mi-a pus), mi-a zis sa ma dau pe pustule cu Skinoren. M-am dus la farmacie mi-am luat Skinoren si tot atunci mi-am cumparat si creama La Roche Posay Tolerinane Ultra.  Skinoren-ul ma usutura de fiecare data ingrozitor de tare, iar dupa ce se usca ma manca toata fata, dar bineinteles ca eu continuam sa-l folosesc. La cateva luni m-am intors la primul doctor si am am riugat-o sa-mi recomande o crema hidratanta, putin mai ieftina decat cea de La Roche Posay, nu stiu cum s-a facut ca am plecat de acolo cu o hartie pe care era trecuta o alta crema de la La Roche Posay :)) Ca sa vezi...



   Am hotarat sa primul doctor nu m-a ajutat cu nimic, asa ca m-am tot chinuit sa aflu ce fel de acnee am, macar sa stiu si eu cu ce ma lupt. Am tot cautat pe internet si din paagina in pagina am ajuns sa citesc despre acneea comedoniana, dar tot nu eram sigura ca aia e :)) Asa ca am hotarat sa merg la un al doilea doctor sa vad ce mai aflu. Cel de-al doilea doctor m-a trimis sa-mi fac analizele sa vada daca nu cumva sunt ceva probleme hormonale si diagnosticul ei a fost: acnee vulgara (m-am uitat la zeci de poze si n-am vazut nimic asemanator cu ce aveam eu). Prima data cand ne-am intalnit am discutat despre peeling-ul chimic si bineinteles cand m-am intors sa vorbim despre analize, mi l-a recomndat, dar nu ma scapa de acnee. Am fost la doi doctori si ambii m-au bagat total in ceata, niciunul n-a venit cu vreo solutie.

  Intr-o noapte am dat peste blogul Corinei - Pasagera si m-am apucat sa ii citesc articolele, mi-am luat inima in dinti si m-am hotarat sa ii scriu, sa ii cer un sfat, o parere, orice :)) Asa ca m-am apucat si i-am scris un e-mail in care i-am povestit pe scurt ce problema am si ca habar n-am cum sa o rezolv. Acestea sunt pozele pe care i le-am trimis (sunt facute in urma cu doua luni), asa arata tenul meu (mixt cu tendinte acneeice) cand ii era bine, avea zile in care arata si mai rau:





  Nu vreau sa sperii pe nimeni cu pozele astea, imi cer scuze daca va faca sa va simtiti intr-un mod anume, nu asta a fost intentia mea :))



   Corina a fost EXTREM de draguta si mi-a suportat avalansa de e-mailuri si de fiecare data mi-a raspuns la ele. Inainte de toate, am citit cam toate articolele de pe blogul ei si dupa aceea am inceput sa discutam despre produse, despre cum sa le introduc in rutina de ingirjire a fetei si despre rutina in general :)) Nu o sa va vorbesc astazi despre ele pentru ca mi-ar luat mult prea mult si deja m-am intins astazi, dar maine urmeaza partea a II-a in care o sa va povestec despre ele si cum le aplic. De altfel vreau sa mentionez de astazi ca nu stiu daca exista si alte produse care fac aceleasi lucruri minunate pe care le-au facut cele pe care eu le folosesc si nu spun ca doar ale mele sunt cele mai bune, dar mie mi-au facut FOARTE BINE!

   In incheiere va las cu pozele facute in data de 23 martie, nici nu ma asteptam sa am tenul perfect dupa o luna si jumatate, dar nici nu ma asteptam la rezultate ATAT de bune intr-un timp atat de scurt.




  Daca sunteti curiosi/curioase de produsele pe care le-am folosit va invit sa reveniti si maine (in fiecare zi de acum incolo? :D), voi vorbi despre fiecare in parte. Sper sa va pot ajuta si eu pe voi asa cum si eu am fost ajutata la randul meu:) Sa nu uit, produsele au fost cumparate din banii mei si nu sunt platita sa vorbesc despre ele. Daca am uitat sa mentionez ceva, o sa imi aduc aminte cu siguranta pana maine :)


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*