Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Versatile Blogger Award

9.5.12

Hey Heeeey! Ok, mi-a fost foarte greu sa aleg astazi intre doua postari total diferite, dar pentru ca m-a luat somnul si chiar acum cand scriu randurile astea am o leeeeene atat de mare, castigatoare a iesit postarea cu award-ul. Da, recunosc, sunt lenesa in general, asta daca nu v-ati dat seama pana acum, m-am impacat cu ideea, imi accept defectul :)) Buuuuun, am primit saptamana trecuta urmatorul blog award *aplauze* - cum sa nu iti placa sa le primesti? - *mai multe aplauze* de la Dya - Click Aici!!! pentru a ajunge la blogul ei si tin sa ii multumesc frumos ca s-a gandit la mine si la blogul meu :*


   Primul lucru pe care trebuie sa-l fac acum este sa va spun 7 lucruri despre mine, si bineinteles ca mie imi place sa scriu si sa vorbesc, deci as putea sa va spun pana maine :)) Promit sa ma limitez doar la 7 :))

1. Anotimpurile mele preferate sunt: toamna si primavara, de care nu prea am apucat sa ma mai bucur in ultimul timp. Nu fac bine fata frigului si nici caldurii.
2. As putea sa ascult muzica 24/24. Nu pot sa ma satur :)) La fel de mult imi place sa dansez si sa cant.
3. Asta are legatura cu 2, imi place extrem de mult sa cant. E singurul lucru pe care l-as face cu placere in fiecare zi de acum inainte. Imi pare rau ca n-am facut nimic pana acum si probabil ca nu o sa am niciodata curajul sau poate cine stie :))
4. Imi doresc un caine. Imi doresc un caine de cand eram mica, dar ai mei nu m-au lasat niciodata sa-mi iau unul, dar rezolvam problema intr-un an, doi cand ne vom muta :)
5. Imi place sa vorbesc mult, mult, mult :)) Tot timpul am ceva de zis, cel mai bine ma descurc cand vorbesc cu prietenul meu , haha :)) Cand vorbesc cu oameni necunoscuti tind sa-mi pierd ideile si sunt destul de rezervata pana incep sa cunosc omul :))
6. Sunt pierduta in spatiu si uituca. Pierduta in spatiu sunt de multa vreme, uituca de ceva timp incoace :)
7. Iubesc sa ma uit la filme, m-as uita toata ziua numai sa am ce sa vad :)) Imi plac: comediile, comediile romantice, SF-urile, filmele de actiune si orice combinatie dintre cele enumerate :D

In partea a doua, trebuie sa dau mai departe acest blog award catre 15 bloggerite noi in blogosfera. Cam dificil as spune eu :)) Voi da mai desparte acest blog award catre 15 bloggerite pe care le urmaresc, pentru ca-l merita :D

Alexandra
Cossa
Andreea A.
Ana
Iulia B.
Katynel
Miu Miu
Endre
Meg
Kitty
Aqua_shell
Gabriela
Ami
Ionny
Alexandra
Alina Barbu
Ella

   Stiu ca sunt mai mult de 15, n-am putut sa ma incadrez :)) Imi cer sscuze daca am omis pe cineva, il rog frumos sa ma traga de ureche si imi accept vina :D Nu uitat sa vizitati blogurile fetelor si sa va si abonati daca nu ati facut-o pana acum, va spun eu ca merita :D


Va doresc o seara minunata si linistita! V-am pupat :*:*