Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

How to: Ombre Hair

14.6.12

Hellooow! :)

    De cand ma stiu mi-a placut sa-mi schimb culoarea parului :D Nu cred ca am cumparat vreodata doua vopsele la fel din doua motive: uitam ce folosisem cu o luna in urma si tot timpul vedeam ceva mai frumos :)) Am fost blonda, bruneta si roscata si dintre toate cel mai mult mi-a placut roscatul inchis. Au trecut cam 3 sau 4 luni de cand nu m-am mai vopsit pentru ca am hotarat sa nu ma mai vopsesc (nu sunt la prima incercare), asta pana m-am plictisit si am zis: Vreau ceva nou!! Acum!! :D Stiu de trend-ul acesta ombre de ceva vreme, dar niciodata nu m-a atras, desi imi placea foarte mult de vedeam la altii. In ultimele zile peste tot unde m-am uitat am vazut OMBRE, OMBRE, OMBRE! Si mi-am zis: hmmm....arata bine, vreau oricum ceva nou, ia hai sa vedem ce iese! :)) Toata ziua de ieri mi-am petrecut-o in fata calculatorului uitandu-ma la tutoriale si s-a creat o mare varza in capul meu pentru ca fiecare avea metoda ei de aplicare, am retinut vreo 2 sau 3 :D Asa ca mi-am facut curaj, am plecat spre Auchan si mi-am cumparat decolorantul de la Syoss 12-0 (stiu de el de pe blogul Andei).


    Azi dimineata cum m-am trezit m-am apucat de treaba (m-au trecut toate transpiratiile si ma gandeam ca am innebunit, mai bine stateam in banca mea :D) Mi-am pregatit tot ce aveam nevoie pe masa inainte sa ma apuc ca sa nu fiu nevoita sa alerg prin casa disperata :))


   N-am folosit castronul si nici pensula, am facut decolorantul in recipientul din cutie si am aplicat cu mana. Am rupt dinainte trei bucati de folie de aluminiu ca sa am la indemana.


   Mi-am facut o carare pe mijloc, am sectionat parul in doua si l-am adus in fata, am verificat bine sa nu mai am suvite pe la spate. Am inceput sa aplic decolorantul putin pe varfuri, maxim 3-4-5 cm si l-am lasat sa actioneze DOAR pe varfuri timp de 21 de minute, ca sa grabesc procesul l-am pus in folia de aluminiu si am verificat din cand in cand.


   Pe parcursul celor 21 de minute am mai adaugat putin decolorant, nu l-am lasat sa se usuce pe par. Dupa ce au trecut cele 21 de minute si mi-a placut ce mi-a iesit, am luat din nou decolorantul si am inceput sa-l aplic mai sus (in functie de preferinte puteti sa il aplicati cat de sus vreti) si ca sa iasa cat mai natural in acelasi timp il pieptanam si tot aplicam, pana am fost multumita, dupa care l-am pus din nou in foaie de aluminiu pentru inca vreo 16 minute. Varfurile au stat in total 37 de minute.


   Atat de sus m-am dus cu decolorantul si asa arata parul inainte sa ma spal


   Am spalat parul cu sampon si am aplicat pliculetul tratament care a venit cu decolarantul si am asteptat cateva minute bine cu el in par :)) Se stie ca decolorantul nu e prieten bun cu parul, asa ca sa va asteptati ca varfurile sa fie putin mai aspre ca inainte.

   Acesta este rezultatul fina:

stanga fara blitz - dreapta cu blitz

   Nu ca sunt incantata de ce a iesit, sunt SUPER MEGA incantata, il ador, a iesit chiar mai bine decat ma asteptam :))) Nu regret nicio secunda decizia pe care am luat-o, as sta sa ma ma uit in oglinda ore intregi sa-l admir, hahaha :D:D:D

    Nu sunt experta, ma vopsesc singura de foarte mult ani si imi permit sa experimentez pe parul meu. Nu sunt aici sa va spun ca aceasta este cea mai buna metoda, parul o sa aiba de suferit dupa decolorare, deci ganditi-va bine inainte daca vreti sa il decolorati/vopsiti.

     Cum vi se pare? Ati incerca?

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*