Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Taaaaag Time: Ce se afla in geanta mea?

9.7.12

Hey! :D

   Uh. ultimele zile au fost blah, am fost mai mult bolnava, n-am avut chef de nimic, mi-a fost mult prea cald, ih de-abia astept sa simt putina racoare :/ Lasand la o parte supararile mele, m-am gandit sa incep saptamana vesela (desi n-am prea multe moive), asa ca m-am hotarat sa incep prin a face acest tag primit de la MINUNATA Andreea (click and send her some love :D).

   Geanta....sunt o persoana extrem de curioasa si intotdeauna mi-a placut sa aflu ce se afla prin gentile oamenilor si daca nu pot sa cotrobai, eh asta e un mod bun de a afla =))(ciudat, stiu :D)

 
   Geanta pe care o car in mare a parte a timpului dupa mine, este una din material textil, primita de la verisoarele mele in urma cu mult timp. E spatiosa, de foarte buna calitate si pot spune ca este un dintre gentile mele favorite.

 
  1. ''Iepurele" meu :X;
  2.  Plicul de la Remington (castigat la un giveaway) in care imi tin absorbantele;
  3. Agenda Remington (castigata la un giveaway), imi place extrem de mult;
  4. Ochelarii (nu-i car tot timpul dupa mine (desi am nevoie de ei), ii tin doar atunci cand trebuie sa conduc);
  5.  Magneziu Forte cu vitamina B6;
  6. Niste pliante si foi;
  7. Balsamul de buze de la Lush Snow Fairy;
  8. Cupon McDonald's pentru o cafea sau expresso;
  9. Servetele umede;
  10. Oglinada mea roz cu sclipici;
  11. Portofelul (Avon);
  12. Pixul me preferat (a venit impeuna cu agenda);
  13. Mini portfardul (castigat la un giveaway).
   Iar in portfard am:

  1.  Crema de maini No7 Protect & Perfect;
  2. Pansament;
  3. Mini peria cu oglinda;
  4. Betisoare de ureche (habar n-am ce cauta acolo);
  5. Elastic pentru prin parul;
  6. Ata dentara;
  7. Balsamul meu de buze PREFERAT Care cu lapte si miere.
   In general am numai tampenii in geanta, dar cum de-abia am inceput sa o port de cateva zile, n-am avut timp sa le strang :)) Imi lipsesc servetele uscate (niciodata nu le iau dupa mine), cheile de la casa, pastilele pentru durerile de cap si greata si rujul din ziua respectiva.

   Voi ce aveti in geanta? :D

   Dau acest tag tuturor celor care vor sa-l faca, daca va hotarati sa-l faceti sa-mi lasati un link in comentariu  sa vad si eu ce aveti in geanta :X

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*