Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Empties: November & December 2014

8.1.15




Hey! :D

I have used up products, I have thrown away products this is how things went these past couple of months :D I think I did a pretty good job, don't you think? I managed to gather quite a few products, I can't wait to talk to you about them, some of them I really liked, some of them not so much, but I found an use for every single one of them, so let's get straight to the talking about part because I have a lot of writing to do and you have a lot of reading to do haha :))

Am mai consumat, am mai terminat, am mai aruncat, cam asa a stat treaba :D Harnica, harnicuta, determinata sa consum si ultimul pic uitat pe fundul recipientului, am reusit sa adun destul de multe produse despre care de-abia astept sa va povestesc, unele indragite tare, altele mai putin, insa toate si-au gasit pana la urma o intrebuintare, sa trecem la treaba ca eu am mult de scris si voi mult de citit haha :))

  • Daily Defense Argan Oil From Marocco Shampoo - I bought this from a local store that sells goodies from outside of the country, I paied around $2.5 on it, unfortunately we didn't manage to get along, it was to watery for my liking and it made my hair look flat, I did continue using it for my makeup brushes, it did a pretty decent job at it.
  • Clear Anti-Dandruff Anti-Hair Fall Shampoo - even though I don't deal with dandruff I wanted to give it a try, it smells lovely, it does a great job at cleaning my hair and it does make my hair soft, unfortunately it dried my scalp in the front;
  • Dove Damage Solutions Intensive Repair Conditioner - I liked it a lot, I used about 2-3 bottles of it, you have seen it in one of my favourite posts, I think it is a product worth trying;
  • Dove Intensive Repair Hair Mask - I think I have tried all the products from this range and this is definitively my favourite out of the range, it leaves my hair soft and it makes it shiny, I would definitely buy it in the future.
  • Daily Defense Argan Oil From Marocco Shampoo - l-am cumparat dintr-un magazin din Bucuresti cu multe bunatati aduse de afara (Hello Free Z One), am dat in jur de 8 lei pe el, n-am reusit insa sa ne intelegem, mult prea apos pentru gustul meu si-mi lasa parul fara volum, l-am folosit pentru a imi spala pensulele si s-a descurcat de minune la treaba asta;
  • Clear Anti-Dandruff Anti-Hair Fall Shampoo - desi nu ma confrunt cu matreata mi-am zis sa-l incerc, miroase foarte bine, imi lasa parul curat si moale, insa mi-a uscat scalpul in special in partea din fata;
  • Dove Damage Solutions Intensive Repair Conditioner -  mi se pare un balsam bun, am folosit vreo 2 sau 3 pana acum, l-ati vazut si la preferatele lunii,e de incercat si de recumparat :);
  • Dove Intensive Repair Hair Mask - Din toata gama Intensive Repair masca mi-a placut cel mai mult, imi lasa parul super moale, fin si stralucitor si il simteam hidratat, parca se aseza si mai bine, cu siguranta as cumpara-o. 
  • Yves Rocher Jardins du Monde Indian Cotton Flower Shower Cream - I have tried about 3-4 show creams from YR, they all smell lovely and do their job, I really like them for their smell :D
  • Dove Deeply Nourishing Shower Gel - it's an ok shower gel, it didn't win my heart, I don't like its smell and it didn't excel at the moisturizing part (I have really dry skin).
  • Yves Rocher Jardins du Monde Indian Cotton Flower Shower Cream - despre gelurile de la YR am mai povestit, miros frumos, fac treaba pe care trebuie sa o faca si cam atat, imi plac in mod special pentru miros :D
  • Dove Deeply Nourishing Shower Gel - e un gel de dus ok, nu m-a dat pe spate, nu ma omor dupa felul in care miroase iar in ceea ce priveste hidratarea, nu exceleaza la capitolul acesta (am pielea foarte uscata).
  • Garnier Micellar Cleansing Water -  I love it, it is my favourite micellar water, I can't wait to use up the product I am using now so I can repurchase it, I have reviewed it here: review;
  • L'oreal Sublime Soft Calming Gel-cream Wash - now that I am using something else to wash my face with I am kind of missing this one, I loved the fact that a little goes a long way, I wrote a review about it here: review;;
  • Yves Rocher Riche Creme - one of my favourite moisturizers, it took me ages to use it all up and now that I don't have it anymore I kind of miss it, but I do have two other moisturizer to use up, you can read my thoughts on it here:  review;
  • Farmasi Stay Matter Mineral Foundation - at first I didn't really like this foundation, after a while I tried to apply it with my beauty blender and I loved the way it looked, I would certainly repurchase it;
  • Iseree Cotton Pads - I get these from Lidl, but I don't like them that much, there was a different brand I liked, but I can't find them anymore, they are a little bit rough and definitely not as fluffy as the other ones.
  • Garnier Micellar Cleansing Water - o iubesc, e preferata mea, de-abia astept sa consum produsul pe care-l am acum si sa o recumpar, am vorbit despre ea aici: review;
  • L'oreal Sublime Soft Calming Gel-cream Wash - acum ca folosesc un alt produs mi s-a facut dor de ea, s-ar putea chiar sa o recumpar, mi-a placut faptul ca m-a tinut extrem de mult, am scris despre ea aici: review;
  • Yves Rocher Riche Creme - a fost una dintre cremele mele preferate pentru fata, a durat o vesnicie sa o consum, acum ca nu o mai am imi e evident putin cam dor de ea, insa am alte doua produse pe care trebuie sa le consum, puteti sa cititi mai multe despre ea aici: review;
  • Farmasi Stay Matter Mineral Foundation - produsul acesta la inceput nu m-a incantat absolut deloc (s-ar putea sa va aduceti aminte articolul pe care l-am scris despre el), insa intre timp mi-am schmbat parerea despre el, aplicat cu beauty blenderul mi-a placut tare mult, cu siguranta acum l-as recumpara;
  • Iseree Cotton Pads - nu ma omor dupa ele insa nu le mai gasesc la Lidl meu pe celalalte (nu-mi mai amintesc cum se numesc), mi se par putin cam aspre astea si cu siguranta nu sunt la fel de pufoase.
Tell me, are you doing a great job at using up all of your products? I know you are :D

Ia spuneti-mi, cum stati la capitolul produse consumate? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***