Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd - Aqua Crystals

31.3.12




Hey :)


   Oficial a devenit oja mea preferata, este incredibil de frumoasa ♥ Asa cum v-am promis aseara, astazi revin cu nu notd in care am folosit oja L.A. Colors din ultimul meu haul. Pentru prima data in viata mea lumea s-a uitat la oja cu care sunt data pe unghii, mi s-a parut atat de amuzant :)) O sa las pozele sa "vorbeasca" :D

Cu blitz:


Fara blitz:

   Ce am folosit: 1 strat Flormar 431, doua straturi L.A. Colors Color Craza Aqua Crystals si 1 strat top coat. Puteti sa sariti pe o baza colorata si sa folositi trei straturi de L.A. Se aplica foarte frumos si se usuca foarte repede.

   Oja se poate achizitiona de pe Cherryculture.com la pretul de 1.50 $. Dintre toate ojele cu sclipici aceasta mi s-a parut cea mai interesanta, dar cu siguranta o sa mai caut si altele :D :D

Va doresc o sambata minunata! V-am pupat :*:*