Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

March Favourites

1.4.12



Hey :)


  Ce enervant e sa postez cu o zi dupa ce a trecut luna :)) Ieri am petrecut o zi minunata cu Alexandra ♥, ne-am plimbat prin oras si am ajuns si la o mica intalnire a bloggeritelor :D Singurul nostru regret a fost ca n-am avut bani mult de cheltuit ca aveam de gand sa "devastam" magazinele :)) In concluzie: m-am distrat de minune ieri :D

   Bun, in luna martie am mai schimbat cateva produse, cea mai mare schimbare s-a produse la capitolul ingrijirea fetei, a fost cea mai buna decizie pe care am luat-o si tin sa ii multumesc Corinei pentru toate sfaturile pe care mi le-a dat :) ( o sa vorbesc mai mult despre ingrijirea tenului meu in scurt timp :D)


Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

   Spuneam luna trecuta ca sunt in cautare unui sampon, am gasit unul, dar inca nu stiu daca sunt total multumita de el si daca voi continua sa-l cumpar, e ok.

  • L'oreal Elseve - Re-nutrition - miroase foarte bine, a miere :) Inca nu stiu cat de mult imi place :/
   Intre timp mi-am adus aminte si de masca de par pe care nu o mai folosisem de mult si mi-a placut foarte mult:

  • Garnier naturals masca cu ulei de argan si merisor.
   Folosesc acelasi balsam de cateva luni si anume: balsam de la Kallos pentru hideratare intensa (click aici) si  in continuare folosesc bifazicul pentru par vopsit de la Anian (click aici). Luna acesta nu am mai folosit spray-ul pentru stralucire de la Avon.
 
Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:

   Inca nu am un demachiant preferat pentru fata, in schimb ador demachiantul bifazic de la Balea. Solutia micelara de la Bioderma nu o sa dispara niciodata de aici pentru imi place foarte mult :)

  • Paula's Choice Skin Balancing Moisture Gel - nu vreau sa vorbesc acum despre el ( o sa va vorbesc despre el in momentul in care o sa vorbesc despre rutina de ingrijire a tenului), va pot spune ca imi place foarte mult;
  • Paula's Choice Skin Perfecting 5 BHA Liquid - il iubesc, a facut minuni :)) O sa va vorbesc in curand despre el ;


  • Peter Thomas Roth Uber-Dry Sunscreen Spf 30 (tot timpul imi vine sa rad cand citesc "uber") - mi-a placut foarte mult crema, din pacate luna acesta nu mai am bani sa mi-o achizitionez, dar m-am hotarat sa ii strang :D
Produse favorite pentru ingrijirea corpului:

   Aici nu s-a schimbat absolut nimic :) Folosesc in continuare Yves Rocher Jardins du Monde - Grains de Cafe du Bresil care miroase senzational :) Cateodata daca imi aduc aminte folosesc si Fennel Body Butter Avocado si Masline, cateodata :))

Parfumul favorit:

   Toata luna am intis mana catre acelasi parfum pe care l-am folosit si in luna februarie: Omerta Pure - Vanille Bourbon. Ce pot sa zic, imi place la nebunie :)) ♥

Ojele preferate:

   Greu, tare greu :)) In luna martie mi-am lasat unghiile sa "respire", am facut o mica pauza :) Oja mea preferata este cu siguranta cea de la L.A. Colors - Aqua Crystals; (notd)



Produse de make-up favorite:

   In luna marite am renuntat de tot la fond de ten si probabil ca o sa il folosesc fooooarte rar de acum incolo :) Am inlocuit fondul de ten cu:

  • Missha Perfect Cover BB Cream - Aaaamzing :) O sa va vorbesc despre ea in curand :)

   Ca in fiecare luna am folosit paleta de 88 de culori de la Coastal Scents, Oriflame Perfectin Face Primer, L'oreal Concealer, L'oreal Concealer, Elf Mineral Primer, blush-ul Nyx, pudra de la CCUK.

   Si:

  • Nyx Godess Of The Night - Smokey Look - review AICI;
  • Lancome Juciy Tubes - Cerise - deloc lipicios, miroase senzational (evident primit cadou :D);
  • Care Lip Balm Milk and Honey - balsamul meu de buze preferat &heart;.
 Melodia favorita:

   N-am stat foarte mult sa ma gandesc aici, am ascultat-o de zeci de ori:  

  Ce produs va place extrem de mult si il folositi luna de luna? Poate il incerc si eu :))

Va doresc o seara buna! V-am pupat :*:*