Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd - Flormar Supershine Miracle Colors U34

14.4.12



Hey!

   Saptamana asta a fost una super aglomerata, de-abia astept ca lucrurile sa revina la normal, nu-mi place deloc agitatia, totul ma streseaza. Trebuie sa recunosc ca am vazut o gramada de notd-uri de Paste, haiose si serioase, toate mi-au placut, felicitari fetelor! :D  Am stat si m-am gandit foarte bine ce vreau pe unghii anul asta si desi iepurasii si ouale mi-au facut cu ochiul, am ales ceva serios :)) sunt destul de haioasa eu (da, mi-au murit laudatorii :D).

   Am pus in sfarsit mana pe una dintre ojele mele preferate de la Flormar, cea care a fost confiscata de cumnatele mele si de-abia am asteptat sa o folosesc :)) (avam in cap alt model, dar nu am avut ce mi-a trebuit si am abandonat ideea)




(sunt foarte atenta cand aplic oja, astazi n-a vrut sa fie aplicata frumos deloc, imi cer scuze pentru urmele de pe degete, cred ca imi tremurau mainile :D)

Ce am folosit:

De la stanga la dreapta:

  • Flormar Supershine Miracle Colors U14;
  • Flomar Supershine Miracle Colors U34;
  • Kalos 3 in 1.
   Am aplicat un strat base coat Flormar, un strat Flormar U14 pe degetul aratator si inelar si pe restul U34, modelul l-am facut cu scotch si am aplicat peste U34, la sfarsit am aplicat un strat top coat Kallos. U14 cat si U34 pot fi aplicat intr-un singur strat, n-am reusit sa aplic U34 fara sa ma murdaresc :/


   Si nu in ultimul rand vreau sa va urez (stau foarte prost la capitolul urari) tuturor un Paste fericit, multa sanatate si multa pace in suflet! ♥


 Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*