Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

April Favourites

30.4.12

Hello! :D


   Ultimele 3 zile n-au fost atat de bune pentru mine, din fericire n-am racit (asa cum m-am plans pe FB), dar a trebuit sa imi iau la revedere de la o masea de minte :)) M-am pregatit pentru tot ce era mai rau inainte de a merge la dentist, dar m-am inselat amarnic, in afara de faptul ca nu pot mesteca decat pe o parte, totul e super ok, am un dentist FENOMENAL!!! Partea proasta e ca trebuie sa imi mai iau la revedere de la doua, dar asta este, ma asteptam (n-au fost sanatoase de la inceput) :D Destul despre maselele mele, haideti sa va vorbesc despre produsele preferate ale lunii aprilie, ca despre ele este vorba astazi si iar scriu pana maine despre altceva :))

Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

   Sunt atat de incantata!!! In sfarsit am reusit sa-mi gasesc un sampon pe care sa-l iubesc :X:X Ii multumesc Alexandrei ca mi-a recomandat samponul de la Dove, e Aaaaaamzing :D


  • Dove Nouishing Oil Care - miroase extrem de bine si lasa parul super moale. Il ador :X

Si al doilea produs pe care-l folosesc este:


  • Yves Rocher Rapairing Balm for Dry Ends: ma enerveava la culme ca e mic, nu-l aplic doar pe varfuri, ci il aplic de undeva de la jumatatea parului in jos, miroase ok.

   Vad o diferenta de cand folosesc samponul si balsamul, parul nu mai este atat de uscat ca inainte si nu mai sta in toate directiile :))

Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:
 (in continuare le folosesc pe cele de luna trecuta Click aici)
   
   Folosesc de putin timp un nou cleanser, dar despre care nu o sa vorbesc luna acesta pentru ca nu l-am folosit foart mult timp.

 In urma cu o luna si ceva mi-am achizitionat ulei de jojoba, pe care intentionam sa-l folosesc pentru ten, dar pentru ca dupa primele doua folosiri mi s-a parut ca mi se blocheaza porii din nou, am hotarat sa incetez sa-l mai folosesc pentru ca m-am speriat. De vreo 2 saptamani il folosesc amestecat cu crema pentru ten (pun una sau doua picaturi) si nu mai am nicio problema :X Imi place foarte mult sa il folosesc in crema.



  • Dessert Essence - 100% Pure Jojoba Oil - l-am achizitionat de pe Iherb.


Parfumul favorit:

   Luna aceasta n-am avut un parfum favorit, le-am folosit pe cele doua de care nu pot sa ma despart si care s-au aflat in fiecare luna la fovorite:

  • Omerta Pure - Vanille Bourbon 
  • Ulric de Varens - Cotton Musk

Oja preferata:

   Nu stiu de ce mi-a fost atat de dificil sa ma gandesc la oja preferata a lunii aprilie, dar intr-un final am ales-o :))
  Este vorba despre:


  • e.l.f. - Dessert Haze - notd: AICI 

Produse de make-up favorite:
(n-am schimbat blush-ul Blush Nyx PB07 Natural Review aici pe zi ce trece se tot consuma, clar este blushul meu preferat)

 Am descoprit luna aceasta cateva produse de care m-am indragostit:

 
  • Ruj Nyx Louisiana  - Swatch
  • Rimel Yves Rocher Sexy Pulp ultra-volume mascara - Review Aici 
  • Oriflame Perfecting Face Primer - Review in curand;
  • Trio Collection 2000 - 14 Ametrin - am abuzat de a treia culoare, e superba :X
  • e.l.f. Healty Glow Bronzing Powder - Luminance - IL ADOR :X
  • Mua Lipstick - nuanta 4 - pierdut in masina prietenului meu :)) Swatch aici! 
  
Melodia favorita:

Cu siguranta 


Nu pot sa ma opresc, as putea sa o ascult toooata ziua, fara sa ma plictisesc de ea :)) 

Accesoriul preferat (doar luna aceasta isi va face aparitia pe blog):

   Este vorba despre husa pe de telefon iepure pe care o ador :X:X E atat de cute incat imi vine sa ma uit tot timpul la telefon :D Acum nu mai spun: stai sa-mi iau telefonul. Spun: stai sa imi iau iepurele :))) Cred ca o sa ii dau un nume, hahaha :))) Merita sa fie mentionata pe blog :D E luata de pe Ebay cu 3$ - transport gratuit :X E super roz, in poza a iesit corai :/



Va doresc distractie placut maine daca v-ati facut planuri, daca nu, o zi linistita si relaxanta! :D  V-am pupat :*:*