Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Pensule Fraulein - Review - Partea I

3.5.12

Hey! :)

   Am primit in urma cu ceva timp spre testare un set de pensule de la Fraulein38 si cred ca le-am testat suficient timp ca sa pot sa va vorbesc despre ele. Pensulele au fost alese de catre mine, in functie de ce mi-am dorit, nu mai incercasem niciun produs de la ei pana atunci. Pentru cei care nu stiu, pe langa pensule, pe site-ul celor de la Fraulei38 gasim si produse de make-up si nail art. Daca vreti sa vedeti ce puteti gasi, va invit sa le vizitati site-ul: Fraulein38. :)



   12 pensule din par natural cu manere de lemn care vin impreuna cu etui din imitatie din piele. Fiecare pensula are locul ei inautru. Setul de pensule le gasiti aici: Set 12 pensule cu maner de lemn + etui animal print - 11.99 euro.



    Trebuie sa recunosc ca m-a atras foarte mult etuiul cu animal print :))


Setul include: (denumirea pensulelor am luat-o de pe site, denumire total aiurea)

Pensula pentru pudra:



   Foarte moale, pufoasa, perfecta pentru aplicarea pudrei. A pierdut maxim 2-3 fire in timpul spalarii si am spalat-o de cateva ori pana acum. Este una dintre pensulele mele preferate.

Pensula pentru blush:



   La fel ca si pensula pentru pudra, este foarte moale, pufoasa si perfecta pentru aplicarea blush-ului. Nu a pierdut mai mult de 2-3 fire in timpul spalarii si nu sunt chiar delicata cu ele. Imi place foarte mult pensula.

Pensula pentru fond de ten (wannabe stippling brush):



   Pensula este moale, dar din pacate are firele de par mult prea lungi si nu este suficient de stufoasa pentru aplicarea fondului de ten. Am folosit-o pentru blush o singura data :)) Nu pierde fire la spalare.

Pensula pentru fond de ten 2:






   Mult prea mare pentru a fi pentru corector, nu-mi place, lasa dare. Nu pierde fire la spalare.

Pensula pentru fard:




   E destul de mare pentru a fi folosita pentru aplicarea corectorului, este moale, dar lasa dare. Nu-mi place pentru aplicarea fardului, ia foarte greu produsul si se pierde la aplicare.


Pensula pentru fard 2:



 
    Ca si prima pentru aplicarea fardului, este moale, dar nu pot sa o folosesc de nicio culoare pentru ca fardul nu vrea sa stea pe ea :/ Lasa dare la aplicarea corectorului.

   Dintre cele 6 pensule de mai sus clar primele doua sunt favoritele mele si as putea sa le aseman cu cele de la e.l.f din gama Studio, daca le-ati incercat stiti despre ce vorbesc, daca nu, va pot spune ca sunt foarte moi si destul de bune din punct de vedere calitativ, dar in niciun caz nu se aseamana cu cele de la EcoTools :)
 Ca sa nu fie prea lunga postarea de astazi si sa va plictisesc, maine va urma partea a doua in care va voi vorbi despre cele 6 pensule ramase din set si veti afla parerea mea sincera despre set. Asa ca va invit si maine pe blog, urmeaza partea interesanta :))

Va doresc o seara placuta! V-am pupat :*:*