Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD - Flormar Pretty - P29

19.5.12

Hello!

   Va spuneam in urma cu doua zile ca am gasit o oja Flormar absolut superba si poate v-am tinut putin in suspans ca nu am scris despre ea ieri (imi cer scuze :D). Nu va mai tin in suspans: este vorba despre oja Flormar din gama Pretty, care spre uimirea mea e mult mai mica decat celalalte oje Flormar (probabil ca eu sunt singura care nu stia ca e mai mica :D). Doua sau trei culori (nu mai tin minte exact, doua stiu sigur ca mi-au placut mult) m-au atras din acesta gama, restul mi se par normale. Una dintre ojele superbe din acesta gama este P29 un verde inchis cu multe particule stralucitoare verzi (foarte dificil sa-mi dau seama, cu cat ma uit mai atent, cu atat observ alta culoare) si este una dintre cele mai frumoase oje pe care le am.

Flormar Pretty P29 - 6ml - 6 lei;

Cu blitz:


Fara blitz:



   Se aplica foarte frumos, eu am reusit sa ma murdaresc putin pentru sunt cam neindemanatica la aplicarea ojei :)) Desi mi s-a parut la inceput putin apoasa, a fost nevoie de doar doua straturi pentru rezultatul din poze. Ca si rezistenta, fara un top coat as spune ca rezista 3-4 zile, eu n-am aplicat niciun top coat si am tot avut treaba, dar daca aveti treaba-treaba, probabil ca intre 2 si 3 zile, cu top coat as putea spune i se poate lungi viata cu o zi sau doua sau poate chiar mai multe. Eu obisnuiesc sa-mi schimb oja o data la trei zile, deci orice oja arata bine trei zile pe unghii ma multumest, nu apuc nicioadata sa vad ce intampla in a patra zi :))

   Urmatoare oaj pe lista mea este tot din gama Pretty, dar din pacate nu pot sa o gasesc nicaieri ca sa va spun numarul ei...:( E aproximativ la fel de frumoasa :D Presimt ca nu o sa ma plictisesc prea curand de P29 :))

   Aveti vrei oja din gama Pretty? Ce culoare frumoasa ar trebui sa mai incerc? ♥

   Ah si mi-am adus aminte incepand de azi aveti posibilitatea de a citi blogul meu si in alte limbi :) Pe prima pagina, in partea dreapta puteti selecta limba dorita. Traducere se face cu Google, nu o sa fie ea grozava, dar se intelege.

   From now on you can read my blog posts in other languages too :) On the first page, to the right you can select your language and read my posts. Google will do the translation so it will not be the best translation ever but at least you will understand something :D

Va doresc o seara placuta! V-am pupat :*:*