Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Products i use and love

29.5.12

 M-am gandit sa trec aici produsele pe care le folosesc aproape in fiecare zi pentru ingrijirea tenului si sa va vorbesc rapid despre tenul meu, poate cine stie va vor ajuta si pe voi asa cum m-au ajutat si pe mine. Tenul meu este mixt cu tendinte acneeice, usor deshidratat de la produsele pe care le folosesc si il usuc. Daca vreti sa cititi poveste tenului meu, o gasiti aici (asta ca sa intelegeti mai bine despre ce e vorba): Povestea tenului meu - Partea I si Povestea tenului meu - Partea a IIa (o sa gasiti si rutina de zi si de seara).


 Produse pentru ingirjirea fetei:
  • Lapte demachiant Ritessens; (review aici)
  • Bifazic Balea, varianta cu ulei;
  • Lotiune micelara Bioderma Sensibio;
  • Gel spumant antimicrobian Gerovital;
  • Brevoxyl (atunci cand am pe ce sa-l aplic);
  • Paula's Choice 2% Bha Liquid (o seara da, una nu);
  • Paula's Choice Skin Balancinf Moiture Gel (il folosesc cand nu am chef de cealalta crema);
  • Cosmetic Plant -  Crema vitaminizanta;
  • Apa termala Ivatherm;
  • Peter Thomas Roth Uber-Dry Sunscreen Spf 30;
  • Ivapur Gel exfoliant (de doua ori pe saptamana)






Make-up:

Fata:
Ochi:
Buze:
  • Balsam de buze Care - Vanilie;