Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

ROTD: Musaca cu piure in stilul meu :))

12.5.12

Hello :)

  Asa cum v-am promis aseara, astazi revin cu o reteta delicioasa si extrem de simplu de facut, exact asa cum imi place mie (nicio retata nu o sa contina ceapa, usturoi sau ou, pentru ca nu le consum). Niciodata nu stiu de ce imi este pofta, dar atunci cand gasesc o mancare delicioasa vreau sa o prepar in fiecare zi :)) Am tot cautat sa o denumesc pentru ca habar nu aveam cum sa ii zic, mi-a povestit de mancarea aceasta cumnata mea si n-am stat sa ii cer detalii :) Nu m-am uitat pe internet la nicio reteta, de-abia acum am i-am aflat si numele, de asta am si spus ca e in stilul meu :D

Aveti nevoie de (in functie de cate persoane vor manca, eu am facut pentru 5 persoane asa ca va voi spune cantitatile pe care le-am folosit):
  • 600g carne tocata amestec vita-porc;
  • 4-5 cartofi potriviti;
  • 6-7-8 ciuperci potrivite;
  • 1 telina - in functie de cate de multa vreti, a mea a fost micuta;
  • 2 morcovi;
  • sare;
  • piper;
  • putina branza;
  • putin ulei pentru prajit sau ce folositi voi;
  • bulion;
  • apa.
  • unt;
  • lapte/iaurt/smantana.
Curatati si taiati cartofii, morcovii si telina. Intr-o cratita, puneti cartofii la fiert:

(nu stiu de ce am facut poza asta, cred ca toata lumea stie cum arata niste cartofi care fierb, dar sa ne prefacem ca e cool poza :D)

   Intr-o tigaie puneti putin ulei si dupa ce uleiul s-a incins adaugati morcovii si telina si amestecati-le acolo pana se inmoaie/prajesc:


   In alta tigaie puneti putin ulei si adaugati ciupercutele, nu e necesar sa le tineti foarte mult:


    Intr-una dintre cele doua tigai adaugati putin ulei si puneti la prajit carnea impreuna cu ciupercile, morcovii si telina. Adaugati sare si piper dupa gust. Cand observati ca incepe sa se faca carnea adaugati in functie de preferinta cateva linguri de bulion si putina apa si lasati cateva minute sa fiarba (stati pe langa tigaie):


   Luati un vas de yena, ungeti-l cu putin unt si adaugati toate compozitia in vas avand girja sa fie distribuita pe toata suprafata vasului. Nivelati cu o lingura sau cu orice altceva :):


   Preparati piureul, dupa gustul fiecaruia. Eu i-am pus unt, sare si lapte, cand am smanatana, ii pun smantana :) Si adaugati piureul peste carnea tocata si restul ingredientelor, nivelati cu ce va descurcati mai bine, eu am folosit o spatula pentru prajituri :)) La final adaugati putin branza rasa pe deasupra:


   Bagati la cuptor pentru 20-30 de minute, chiar si mai putin daca va este foame, noua ne era, asa ca n-am lasat mai putin de 20 de minute :)))


   Din pacate nu am apucat sa ii fac si o fotografie cand era in farfurie pentru ca am mancat-o super repede si am uitat, dar daca cautati reteta pe internet sigur gasiti si poze :) Cred ca puteti sa puneti si mai multe straturi, dar aveti nevoie de ceva sa o lege, altfel o sa se cam imprastie :)))

   
   A fost extrem de delicioasa, toata lumea a mancat cu pofta si n-am regretat ca am incercat-o :D Nu-mi petrec mult timp prin bucatarie, deci n-am aere de mare bucatar, dar imi place din cand in cand sa mai incerc cate o reteta :D

   Sa-mi spuneti daca incercati reteta mea, sunt foarte curioasa daca o sa vi se para la fel de gustoasa :D Sper ca nu v-am facut pofta, mie imi este foame :)))


Va doresc o seara placuta! V-am pupat :*:*:*