Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Almost 500 Giveaway Winner!

10.5.12

Hey!

   A sosit momentul sa afisez castigaatoare giveaway-ului ce s-a incheiat acum doua zile, am avut putine inscrieri si din pacate a trebuit sa descalific cateva persoane, dar inca sper ca in viitor cele care se vor inscrie vor acorda mai multa atentie, e pacat fetelor sa pierdeti premii :)

  Lista cu participantele o gasiti aici: Aici.
  Bineinteles ca de fiecare data am filmat:


    FELICITARI Oana Jidceanu!!!!
   Ai la dispozitie 72 de ore sa imi raspunzi la e-mailul pe care deja ti l-am trimit, daca nu, voi alega o alta castigatoare.

  Pentru ca Oana nu a raspuns in 72 de ore, am ales astazi o noua castigatoare. Felicitari Janet Janeta!! Ai la dispozitie 72 de ore sa-mi raspunzi si sper sa-mi raspunzi, premiul vrea sa ajunga la cineva :))



    Vreau sa le multumesc tuturor celor care s-au inscris si tuturor celor care ma urmaresc, va multumesc ca sunteti alaturi de mine! Nu fiti suparate daca nu ati castigat, promit ca o sa mai organizez giveaway-uri :)


Va doresc o zi minunata! V-am pupat :*:*