Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Haul: Nyx, E.l.f. & L.a. Girl/Colors

20.5.12

Hello :)


   Stateam si ma gandeam cu cateva minute in urma de cand nu mi-am mai cumparat nimic si mi-am dat seama ca a trecut ceva vreme :)) Bine, mi-am cumparat doua produse de la Paula's Choice despre care nu am vorbit si nici nu vi le-am aratat pana acum, dar le-am pastrat pentru alta postare :) Produsele de la E.l.f. mi le-am facut eu cadou, cele de la Nyx si L.a Colors fac parte din cadoul meu de 8 Martie primit din partea prietenul meu (bineinteles eu mi-am ales totul :D)

   Pentru ca primele produse care au sosit au fost rujurile de la Nyx si oja de la L.a. Colors (comanda am dat-o pe Cherryculture.com, rujurile Nyx se gasesc si pe Myashopro la pretul de 17.99).

Cherryculture.com

1. Nyx Round Lipstick - Thalia



   L-am aplicat si pe buze ca sa puteti vedea cum arata:


  • Cherryculture.com - 2.50 $;
  • Myashop.ro - 17.99 lei.



2. Nyx Round Lipstick - Louisiana;



  • Cherryculture.com - 2.50$.


3. L.a. Girl - Love Letters;


 



4. L.a. Colors Color Craze - Aqua Crystals; ( o sa o vedeti in Notd-ul de maine :D, e SUPERBA)


E.l.f.


1. E.l.f.  Healthy Glow Bronzing Powder - Luminance;







2. E.l.f. Nail Polish - Dessert Haze (Notd in curand :D);