Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Tag time - 7 intrebari

28.5.12

Hello :D


   Stiu, o sa spuneti: "Iar a venit asta cu tag-urile ei, mai lasa-ne frate in pace ca ne-ai plictisit cu ele!!!!!" :)) Dar imi plac, ce pot face daca imi plac si nu pot sa ma abtin sa le fac? :))) Si nu puteam sa refuz invitatia Alexandrei Red is the new blonde ♥ Stiti probabil deja ca imi place sa scriu mult, asta de imi fac de cap astazi. Sa incepem:

 1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)

  Daca ar trebui sa traiesc intr-o carte, as alege sa traiesc intr-o carte de povesti :)) Ma bucur ca am avut parte de o imaginatie foarte bogata si niste parinti care mi-au citit multi ani povesti, asa ca aproape in fiecare seara cat am fost mica am trait intr-o poveste :X Cu siguranta mi-ar placea sa traiesc intr-un film de actiune combinat cu SF, in Transformers, daaaa, acolo vreau :X Hmmm....intr-un cantec vesel :)) Asa cum sunt si eu, nu-mi vine acum niciun cantec in minte :))

2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

   Nu mi-as schimba prenumele, in schimb mi-ar fi placuta sa ma numesc si Cristina, nu stiu de ce ai mei nu s-au gandit sa imi puna doua nume :/ In cazul in care eram baiat clar nu puteam sa ma numesc Ruxandru :)) Hmmm... David, in situatia in care o sa am un baietel, acesta o sa fie unul dintre prenume.

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?

   In China :X Cu siguranta China, numai cand ma gandesc la mancarea buna si locurile superbe de vizitat imi vine sa topai de bucurie :)) Vreau sa cunosc tot, oamenii, locurile, absolut tot ce e de descoperit :D

4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?

   Pentru ca imi e foarte, foarte frica de inaltime, visez foarte des ca o sa cad de undeva. De la balcon, de pe bloc, etc. sau ca cineva drag mie e in situatia asta. Asta este una dintre cele mai mari frici ale mele, de asta nici nu-mi petrec timp pe balcon (stand la etajul 4) si tot timpul ma misc pe langa perete daca sunt nevoita sa ies pe balcon  :)

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.

   Hmmmm....dificil. As vrea sa fiu cu siguranta o veverita, am o pasiune pentru ele :D Desi se hranesc si cu chestii scarboase, eu as fi o veverita pretentioasa nu m-as atinge de scarbosenii :))

6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?

    As alege-o pe Marylin Manroe. De cand am vazut filmul ''My week with Marylin Monroe" am ramas cu cateva semne de intrebare referitoare la comportamentul ei si la felul ei de a fi. M-a fascinat de cand vedeam filme cu ea si am apucat sa citesc cateva chestii despre ea, dar vreau mai mult, vreau sa stiu cum e sa fii Marylin Monroe.

7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?    

   A nu, nici nu pot sa ma gandesc la asa ceva, combinatia de durere sufleteasca data de pierderea celor dragi + frica de singurate cu siguranta m-ar ucide. N-as putea sa functionez si n-as avea motiv sa vreau sa mai traiesc mai ales daca as fi singura pe lume.

   Ultima intrebare m-a intristat :/  dau acest tag mai departe oricui vrea sa-l preia, cred ca m-am trezit ultima sa-l fac, dar nu-i nimic :D:D
   Va doresc o seara buna! V-am pupat :*:*