Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

SLINKY Matte Liquid Liner Review

16.5.12

Hey! :)

  Pentru ca nu am fost inzestrata cu cea mai frumoasa forma a ochilor intotdeuna am fost "dependenta" de creionul dermatograf, de eye liner si gel liner :) Nu-mi aduc aminte cand am inceput sa-mi conturez pentru prima data ochii, dar stiu ca foloseam un creion dermatograf, dupa ce am stapanit tehnica, m-am indragostit de eye liner si l-am folosit pentru o lunga perioada de timp pana am descoperit gel liner-ul pe care il folosesc de aproape un an :) De ceva timp insa mi-am dorit sa incerc si altceva si uite asa am ajuns sa testez un eye liner de care sunt pur si simplu indragostita!!!!

SLINKY Matte Liquid Liner  Paint it Black - myface.cosmetics -2.5 ml - 10.99 lire - expira in 9 luni de la deschidere.




 Din start va spun ca ma scot din sarite eye liner-ele apoase, nepigmentate, la care sunt nevoita sa aplic o gramada de straturi ca se se vada ca am folosit ceva. Nu degeaba acest eye liner are in denumire cuvantul "INK", e perfect, e cat se poate de negru, foarte cremos si se usuca foarte repede. N-am incercat pana acum niciun eye liner mat si mi-a fost frica ca nu o sa-mi placa, dar se vede extrem de frumos.

 Bun, sa recapitulam ce-mi place la el:
  • E foarte pigmentat si cremos;
  • Se usuca foarte repede;
  • Cantitate destul de mare de produs;
  • Rezista toata ziua pe pleoapele mele, fara sa se intinda sau sa se curete in zeci de bucatele de eye liner;
 

  • Pensula este foarte precisa, puteti trasa linii foarte subtiri cu ajutorul ei si a face mici retusuri. As putea spune ca si pentru un incepator este foarte usor de aplicat, nu da batai de cap.
     Ce nu-mi place:
    • Ca nu exista si varianta watreproof si mai multe nuante, la cat de pigmentat este as vrea mai multe nuante;
    • Desi in descriere scrie ca nu se intinde, eu va spun ca se intinde doar daca il atingeti sau frecati cu mana. Nu e nimic grav, dar se intinde.
    • Se face multa mizerie la demachiere;
    • Nu sunt o mare fana a ambalajului, le prefer pe cele tip carioca;
      Dar toate aceste lucruri care nu imi plac nu ma fac sa ma razgandesc in a il cumpara in momentul in care se va termina, imi place extrem de mult, il folosesc aproape in fiecare zi de cand l-am primit, m-a acut sa uit de marea mea iubire Love Alpha gel :)) Desi nu sunt genul care sa recomand produse in general, va spun sincer ca pe acesta il recomand!!

       Produsul a fost primit spre testare, acest review reprezinta parerea mea 100% sincera despre acest produs ca de fiecare data atunci cand scriu un review.

    Va doresc o seara placuta! V-am pupat :*:*