Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD: LIL' bling - Raspberry Beret

11.5.12

Hey hey hey!


   Ok, ma apuca cheful de scris la ore ciudate :)) Astazi a fost o zi de leneveala ca si ultimele doua zile, trebuie sa recunosc ca m-a cuprins o lene mare, sper sa scap de ea cat mai repede, de fapt de fiecare data cand vine caldura ma aflu intr-o asemenea stare :D

   Astazi o sa va vorbesc despre o superba OJA, pentru ca se stie deja despre pasiunea mea pentru oje si de faptul ca niciodata nu poti avea suficiente, drept urmare zilele astea mi-am dat seama ca imi trebuie o oja alba :))

   Pana acum n-am avut nicio astfel de oja ca oja despre care o sa va vorbesc, pentru deobicei ma indrept catre ojele cu sclipici si cele simple (lapsus!!!). Desi la inceput n-am fost foarte incantata, acum pot sa spun ca m-am obisnuit cu ea si imi place mult.

  Iar m-am apucat de povestit, asta seara o sa va vorbesc despre oja chrome LIL' bling - Raspberry Beret de la myface cosmetics ♥. 15 ml de produs, oja este fabricata in Uk, ambalajul este foarte dragut si le gasiti la pretul de 6.99 lire.


 Si aplicata pe unghii:



  Imi place ca:
  • este extrem de cremoasa, o puteti aplica si intr-un singur strat;
  • se usuca INCREDIBIL de repede, tot timpul reusesc sa-mi stric cate o unghie, dar cu aceasta oja totul e foarte simplu, daca reusesc sa stau cuminte 5 minute;
  • se aplica extrem de frumos, imi place pensula, nu fac mizerie multa :);
  • imi place tare mult sticluta si faptul ca primesc 15ml de produs, o sa-mi ajunga mult timp.
  • descrierea produsului de pe site este corecta;
  • exista si o nuanta de fard care se potriveste cu oja, ceea ce mi se pare foarte tare :D;
  • se curatafoarte repede cu acetona si nu pateaza unghiile.
Ce nu imi place:
  • Pretul;
  • Rezista destul de putin pe unghii, intre doua si trei zile - cu si fara top coat, dar s-ar putea sa fie din cauza top coat-ului meu nu prea grozav. Oricum imi schimb oja o data la trei zile, deci pentru mine nu este o problema.
  E buna de adaugat la colectie ♥ chiar daca este putin mai scumpa, dupa cum stiti nu-mi place sa investesc in oje scumpe, dar trebuie sa recunosc ca mi-as mai cumpara vreo 2-3 cand o sa am banuti. M-am bucurat ca am incercat ceva nou, nu-mi place sa ies din zona de comfort si cu siguranta n-as fi cumparat o oja asemanatoare, dar acum ca am incercat-o s-ar putea ca pe viitor sa adaug mai multe la colectie :D

   Produsul a fost primit spre testare, acest review reprezinta parerea mea 100% sincera despre acest produs ca de fiecare data atunci cand scriu un review.

   Ce oje preferati? Aveti in colectie oje chrome? ♥


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*