Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Ritessens Lapte demachiant catifelat - Review

31.5.12

Hey!! :D


   Uh, saptamana asta a fost una plina de peripetii, mai ales ca mi s-a stricat camera foto si am crezut ca o sa mor :)) Problema rezolvata ieri de minunatul meu iubit care mi-a facut cadou camera foto pe care mi-o doream de mult timp. Daca faceam pana acum pozele cu drag acum o sa le fac cu mult drag, nu vreau sa ratez nicio oportunitate de a ma juca cu noua mea camera. - mic update :))

   Lasand la o parte viata mea extrem de palpitanta, astazi vreau sa va vorbesc despre un produs pe care am avut sansa sa-l testez si nu-mi pare rau :)) Am primit in urma cu ceva timp de la Only Bio un Lapte demachiant catifelat de la Ritessens si cum l-am primit m-am si apucat sa-l folosesc.


Lapte demachiant catifelat Ritessens - Only Bio - 60 lei 125 ml;


   Imi place foarte mult cutia, e eleganta, emblema cat si modelul de jos sunt aurii, cutia nu este lucioasa, eu sunt foarte atenta la aceste mici detalii :) M-am interesat putin despre produsele Ritessens in general si am aflat ca in spatele acestei marci se afla Chakib Hakimi (farmacist) si un inginer chimist Claude Lucas si am aflat ca unul dintre cele mai utilizate ingrediente in produselor lor este uleiul de argan. RITESSENS este primul brand francez care poarta certificarea NaTrue (organizatie internationala non-profit cu standarde de top referitoare la calitate si integritate). Toate produsele Ritessens sunt BIO.
 

   Descrierea oficiala: Acest lapte demachiant  imbogatit cu ingrediente active naturale (ulei de argan, trandafir mascat, unt de shea) are propietati hidratante si calmante. Cu o textura usoara, curata bland pielea si elimina cu delicatete impuritatile si machiajul.

Ingrediente:

aqua, helianthus annuus oil*, argania spinosa oil*, glyceryl stearate, butyrospermum parkii butter*, glycerin, caprylic/capric triglyceride, cetearyl alcohol & coco-glucoside, simmondsia chinensis oil*, cera alba, rosa moscheta seed oil*, coco-glucoside, benzyl alcohol, dehydroacetic acid, potassium sorbate, xanthan gum, tocopherol, citrus aurantium dulcis oil*, melaleuca alternifolia oil*, limonene, linalool. *ingrediente din agricultura biologica.

98,7 % din ingrediente sunt de origine naturala din care 15.3% provin din agricultura ecologica

   Am tot spus ca am un ten cu tendinte acneeice si e si destul de sensibil, daca nu ii convine ceva imediat imi arata asta, cateodata nici nu-mi vine sa schimb produsele, dar dorinta de a testa unele noi intotdeauna invinge. Sunt foarte atenta la ce produse folosesc, mai ales la ingrediente.
   Intr-adevar acest demachiant are o textura foarte usoara si curata bland pielea, imi place ca nu trebuie sa folosesc jumatate de tub ca sa pot curata machiajul, mai ales ca-l folosesc de doua ori la o demachiere. Nu am simtit usturimi, mancarini, nu m-am inrosit, nu am avut nicio reactie alergica la el, ceea ce inseamna ca tenul meu este foarte multumit. Pe cutie scrie ca poate fi ultizat si fara clatire, eu una n-as face asta, dar nu toata lumea trebuie face ca mine. Eu sunt obsedata sa nu ramana niciun produs pe fata dupa demachiere :))


   Miroase destul de puternic (s-ar putea ca cei care au probleme cu mirosurile puternice sa fie putin deranjati), dar nu urat, miroase a plante. Desi stau foarte prost la capitolul mirosuri, nu ma deranjeaza foarte tare :)

   O sa spuneti: bun, bun, dar ce nu iti place la el? :)) O sa va raspund sincer ca ma deranjeaza pretul (dar stim deja ca produsele Bio sunt scumpe) si acest ingredient "benzyl alcohol" care din fericire e spre sfarsitul listei si oricum produsul nu ramane mult timp pe ten pentru ca dupa demachiant aplic inca doua produse de curatare. Ramane ca voi sa alegeti ce produse vreti sa folositi pe tenul vostru. A existat un timp in care nu-mi pasa ce produse folosesc, din pacate la un moment dat am inceput sa am probleme cu tenul (asta se intampla pe la 23 ani) si a trebuit sa fiu foarte atenta de atunci.

   Pe site-ul Only Bio pe langa produsele pentru ingrijirea tenului (Ritessens, Weleda) gasiti si produse pentru ingrijirea parului (Less is more), corpului (Ritessens, Weleda si Rampal Latour) si pentru bebelusi (Weleda) ♥ Beneficiati de transport gratuit la comenzi de peste 250 de lei. Au si pagina pe Facebook, daca vreti puteti sa ii urmariti acolo pentru a afla ultimele noutati: Only Bio.

   Acest produs a fost primit spre testare, sub nicio forma acest lucru nu influenteaza review-ul meu si nici nu-l va influenta vreodata.

Va doresc o zi minunataaaa! V-am pupat :*:*