Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

May Favourites

2.6.12

Hello :)


   Eh, iata ca a mai trecut o luna si a venit iunie si o data cu luna iunie se apropie si ziua mea :)) Ce pot sa cer mai mult? E drept imbatranesc, dar intotdeauna am asteptat cu mult entuzisasm ziua mea de nastere :D (cui nu-i plac cadourile?? :D:D) In luna mai am incercat cateva produse noi, dar in mare parte n-am schimbat mare lucru, asta pentru ca nu imi place sa arunc banii pe aiurea pe produse si deobicei cumpar lucruri care stiu ca o sa imi placa :)

    Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

   Desi eram foarte multumita de samponul meu de la Dove, luna aceasta am testat doua produse de la Lush de care m-am indragostit de la prima utilizare ♥ 

  • Balsam Par Lush American Cream -review AICI.

(poza este luata de aici)
  • Sampon Solid Lush Karma Komba - review AICI.
  
   Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:

   Luna acesta am adaugat un nou gel de curatare si am testat un lapte demachiant, gelul de curatare il folosesc dimineata pentru ca este mai bland decat cel de la Bioderma iar demachiantul si-a facut loc cu succesc in rutina mea de seara si acum spre sfarsit am schimbat si crema hidratanta pentru ca cea de la Paula's Choice aproape ca s-a terminat.

  • Ritessens Lapte Demachiant Delicat -  i-am facut deja un review daca vreti sa cititi despre el: Review;
  • Gerovital Plant Gel Spumant Antimicrobian - imi place extrem de mult acest produs, nu-mi usuca fata, n-am avut nicio reactie ciudata de la el :)
   Pe langa cele doua produse de mai sus in continuare folosesc produsele de aici: Produse.

    Produse favorite pentru ingrijirea corpului:

   Uit tot timpul sa le folosesc :)) Desi am pielea destul de uscata se pare ca lucrul acesta cu ma ambitioneaza sa nu mai uit :D Poate luna viitoare.... :)))

   Parfumul favorit:

    Nu ma las pana nu le termin:)) Am doua mari iubiri: Omerta Pure - Vanille Bourbon si Ulric de Varens Vanilla Musk. Luna acesta am intins mai repede mana catre Vanilla Musk, il ador ♥

    Ojele preferate:
  
  • Flormar Pretty P29 -  SUPERBA :D click pentru Notd.
    Produse de make-up favorite:

   N-am schimbat foarte multe nici la capitolul acesta, incerc sa nu strang foarte multe produse, vreau sa le folosesc pe cele pe care le am :) 

  •  Oriflame Perfecting Face Primer - parerile sunt impartite cand vine vorba despre acest produs, cat de curand o sa ii fac si eu un review;
  • Missha Perfect Cover BB Cream: o ador, gasiti review-ul aici: Review Missha;
  • myface.cosmetics mymyx Foundation - urmeaza sa ii fac un review curand


  • Nyx Louisina - swatch aici;
  • Mua Lipstick shade 4 - ador rujul acesta, e super cremos si hidratant;
  • myface.cosmetics SLINKY matte liquid liner - review aici;
  • Oriflame Studio Artist Concealer - concealer-ul meu preferat, de cand mi-am dat seama cat de mult imi place nu am mai folosit altul - un mic review aici;
  • Yves Rocher Sexy Pulp ultra-volume mascara: iubesc rimelul acesta, e tot ce mi-am dorit ♥ - review aici (trebuie neaparat sa pun mana pe varianta full size).
 
  • Mono Flormar 15 - iluminatorul meu preferat pentru arcada si coltul interior al ochiului;
  • Balsam de buze Care -  il ador, e super hidratant;
  • Creion de sprancene Rimmel;
  • Creion Dermatograf No7 - o nuanta foarte frumoasa de maro ♥
   Am ramas fara blush-ul preferat pentru ca mi-a scapat din mana si s-a spart :( Si am uitat sa pozez Luminancede la E.L.F. :D


  • Sleek V2 Darks - catre ea am intins mana cel mai des luna aceasta, iubesc maroul din ea :X:X -  o sa ii fac un review curand :D
   Melodiile favorite:
  

   Ce produse ati indragit in luna mai? :D



Va doresc o seara buna! V-am pupat :*:*