Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Birthday Presents, Ootd & other stuff

10.6.12

Heeeeey! :D:D

   Vineri si sambata au fost niste zile super aglomerate, vineri a fost ziua mea de nastere si mai toata ziua am fost plecata, iar sambata am sarbatorit. In ambele zile am ajuns acasa si am vazut doar patul :)) Astazi mi-am promis ca o sa fie o zi extrem de relaxanta si asa a si fost. Am plecat dupa masa de pranz sa votam si dupa m-am dus glont la cosmetice in Auchan ca sa testez rujurile de la Maybelline PopSticks, ca sa ma conving ca nu vreau unul :))) (miros senzational si unul dintre ele mi-a atras atentia, dar nu-mi aduc aminte cum se numea). O sa am cateva poze astazi, asa ca va rog sa ma suportati :))

 Tortul facut de mine (blat cumparat, crema de vanilie cumparata si capsuni)

   A fost extrem de bun :D De ziua mea anul acesta n-am cerut nimic, le-am spus ca daca nu stiu ce sa-mi cumpere, sa-mi dea bani :)))) Deci in mare parte am primit bani :D

  •    De la prietenul meu am primit o camera foto ♥ de care aveam mare nevoie, e exact asa cum mi-o doream ♥ ♥ 
  • De la Alexandra am primit in urma cu ceva timp paleta Sleek V2 Darks si chiar de ziua mea mi-a dat o oja China Glaze (nu va spun inca nuanta, Notd in curand) :X:X Saru'manaaaaaa :*:*:*
  •  De la tatal meu si de la viitorul meu socru am primit flori ♥
 Frezii din partea tatlui meu :D

Trandafiri din gradina din partea viitorului meu socru :D
  • Din partea unor prieteni, am primit o rochita/bluzita (e putin cam scurta sa o port ca rochita) si o camasuta SUPERBE ♥ ♥ Va multumesc si va pup :*


   Buuuun, sa trecem rapid la Ootd :) Nu sunt vreo fashion vitim, deci nu va asteptati sa va uimesc cu stilul meu :))) Adopt in general tinute casual  pentru ca trebuie sa ma pot misca rapid si pentru ca acesta este stilul care ma caracterizeaza. Astazi am ales sa ma imbrac lejer pentru ca era super cald :D




   Trebuie neparat sa invat sa pozez :)) Aveam emotii :D Am purtat o rochie maxi cumparata din Real anul trecut, o puteti gasi si acum, o pereche de balerini transparenti (foarte comozi), i-am cumparat astazi din Auchan si gentuta este de la Avon sau Oriflame, nu-mi aduc aminte exact de unde am cumparat-o. Am avut un machiaj foarte simplu, parul mi l-am indreptat cu placa si am prins cateva suvinte la spate cu o mica clama :D In sfarsit mi-a crescut bretonul :))

 Nu stiu cat de frumosi sau urati sunt (mie imi plac :D), dar sunt foarte comfortabili :D si erau 10 lei :))

   Accesorii:

 Ceasul Q&Q l-am primit cadou acum vreo doi ani de la prietenul meu, rar mi se intampla sa nu-l port, iar bratara este de la Oriflame.

Un lant oarecare pe care am pus multe inimoare primite de la mama :D

Cum v-ati petrecut week-end-ul? :D

Va doresc o seara buna! V-am pupat :*:*:*
Follow my blog with Bloglovin