Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Castigatoare Split Personality Giveaway!

18.6.12

Heeeey :D

   Gata nu va ma tin in suspans :D Au fost destul de putine inscrieri, am verificat fiecare inscriere in parte si acesta este castigatoarea premiului SEA (am descalificat o singura persoana care nu avea share-ul setat pe Public):

    Felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaari Mihaela Luca :D Sper sa te bucuri de premiu si sa folosesti produsele cu multa placere :*:*:* Ai la dispozitie 72 de ore sa imi raspunzi la e-mailul pe care ti l-am trimis, daca nu imi raspunzi in cele 72 de ore, voi alege o alta castigatoare.   Nu fiti suparate daca nu ati castigat, vor mai urma giveaway-uri :D :D   Daca vreti sa stiti cine a castigat premiul Earth CLICK AICI!!!!    Va doresc o zi minunata tuturor!!V-am pupat :*:*:*