Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD - More Dots

22.6.12

Hello :D


   Pftiuu...ma tot chinui de ieri sa-mi fac unghiile. Sunt incredibila, ba ma ating de ceva, ba gresesc modelul, ba nu-mi place culoare, nu stiu ce se intampla in ultima vreme, dar toate chestiile astea ma fac sa nu mai vreau sa mi le "pictez". Nu sunt in totalitate multumita ce a iesit aveam cu totul si cu totul altceva in minte, dar pentru ca trebuie sa plec spre mare in cateva minute, nu mai am timp :)) Trebuie neaparat sa-mi iau un dotting tool :D



   Albastrul pe care l-am folosit la buline, se afla si pe unghiile mele de la picioare, acolo am mai adaugat si putin sclipici, aam zis sa se potrivesca cat de cat manichiura cu pedichiura :D

   Am folosit:


   Sa nu ratati postarile din week-end, sunt vacation related :)) O sa includ si cateva poze cu marea daca e cineva interesat :D Siiii s-ar putea sa fac si un filmulet, daca am curaj :D


Va doresc un week-end minunat si o seara placuta! V-am pupat :*:*