Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Sa inceapa testarea

15.6.12

Hello :)

   Va spuneam in urma cu ceva timp ca am fost acceptata in Campania Ivatherm lansata pe Trender, am fost extrem de bucuroasa pentru ca imi doream sa testez produsele Ivatherm si pentru ca am putut sa aleg o persoana foarte speciala pentru mine care sa se bucure si ea de produsele Ivatherm. Am asteptat cu mare nerabdare ziua in care o sa le primesc si astazi asteptarea s-a incheiat pentru ca in momentul acesta au ajuns :X:X:X


   Podusele pe care le voi testa eu:

 

  •  IVAPUR gel exfoliant;
  • Resveratrox Forte Anti-cellulite;
  • Ivatherm Apa termala Herculane.
 Produsele pe care le va folosi mama:

  • Ivatherm Joviale fluid foundation 02;
  • Ivatherm Apa termala Herculane;
  • UNA Crema anti-aging contur ochi.
   Sunt extrem de incantata si de-abia astept sa incep sa le folosesc :) Mama inca nu stie de surpriza, o astept sa ajunga acasa acum de la servici :D O sa lipesc cutia si o las pe ea sa descopere ce e inautru :))) Asa ca.....sa inceapa testarea ♥

   Ce parere aveti despre produsele Ivatherm? Eu am fost extrem de multumita de laptele de corp dupa plaja si cu siguranta o sa-l achizitionez anul acesta pentru ca aproape ca l-am terminat (am avut varianta de 75 de ml cred ca de la o revista).

Va doresc o zi minunata! V-am pupat :*:*