Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Blingtone Eyeshadows Review and Swatches

19.6.12

Hellooooooooo! :D

   Sunt foarte entuziasmata de review-ul de astazi pentru ca sunt foarte entuziasmata de aceste doua farduri :))) Si culmea sunt foarte entuziasmata de myface.cosmetics pentru ca toate produsele pe care le-am incercat sunt extraordinar de bune. Cam multe "entuziasme" pe ziua de azi :)))))

   Am primit aceste doua farduri in urma cu ceva timp (o data cu liner-ul SlINKy, ojele LIL'bling si un fond de ten al carui review o sa-l cititi in curand) si desi nu ma omor dupa fardurile cu sclipici, am ramas foarte impresionata de aceste doua farduri.

Blingtone Raspberry Beret - 12.99 Lire


   Descriere: Create an intense, foil-like finish and intense, icy glamour. Revolutionary formula is packed with crushed pearl and pigment; won’t drop or flake. Plus, each shade is designed to match perfectly with a lil’ bling chrome nail polish for an ultra-modern, matching metallic look.
  • Foarte pigmentat;
  • Nu am pleopele uleioase, deci pentru mine e foarte rezistent ca aproximativ orice fard pe care il aplic;
  • Ambalajul imi place extrem mult, pare foarte protejat fardul inauntru;
  • Deloc prafos;
  • Imi place foarte mult faptul ca fiecare fard are si o oja cu care se potriveste.
Fara primer:              


Cu primer:


Cu Nyx jumbo Milk:



Blingstone Limelight - 12.99 Lire


Pentru ca are aceeasi descriere ca si cel de sus, am ales sa postez povestea culorii :)

   About this shade:
   She was fond of the limelight; not of being the center of attention but of the fresh, electric green blingtone she often wore on her eyes. The colour flirted between green and yellow and its icy glow caressed her face with an intense illumination. Its effect was an alluring incandescence that amongst a crowd, put her in the spotlight.

Singura diferenta intre cele doua: Raspberry are putin mai mult sclipici, dar nu ma deranjeaza absolut deloc.

Fara primer:

 Cu primer:


Cu Nyx Jumbo Milk:


  Dupa cum va spuneam la inceput, sunt foarte multumita de calitatea lor si navigand pe site (desi nu-mi permit financiar momentan) am pus ochii pe inca cateva: bellbottom bluessugar plum, silver screen si diamonds & pearls.

   Voua care va place? Ati incercat pana acum produsele de make-up myface.cosmetics?

   Produsele au fost primite spre testare si ca de fiecare data acest review reprezinta parerea mea 100% sincera despre aceste produse.

Va doresc o seara frumoasa si linistita! V-am pup :*:*