Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Birthday OOTD - Buline, buline, buline

12.6.12

Hello :D


   Am inteles ca anul acesta bulinele sunt HOT, nu stiam lucrul acesta cand mi-am ales rochita de pe Oasap, dar ma bucur ca acum detin doua articole vestimentare pline de buline :D:D Acesta este outfit-ul pe care l-am purtat de ziua mea si am incercat sa-l pozez afara, dar au iesit groaznic pozele :( Pentru ca am parte de niste picioare pline de intepaturi de tantari (arata horror), n-am putut sa mai ies cu ele in lume, asa ca am decis sa pozez in casa. Promit sa-mi fac mai mult timp pentru OOTD-uri, promit :D

   Mi-a placut foarte mult rochita cand am vazut-o pe site, desi o voiam pe mint green se pare ca am ales-o pe roz :)) Nu-i nimic, imi place si rozul. Doua lucruri nu-mi plac: materialul si faptul ca e transparenta (eu mi-am facut o fustita alba sa o pot pune pe dedesubt). De ce nu-mi place materialul? Pentru ca pur si simplu mori de cald in rochita si mi se parea mult mai de calitate pe site.





Rochie: Oasap;
Pantofi: Pia Corsini;
Ceas: Q&Q;
Bratari: no name;
Inel: Oasap (cel de pe mana dreapta);
Cercei: no name;

   Sunt fericita ca in sfarsit am reusit sa gasesc metoda perfecta de a-mi face sprancenele, numai ca am gresit fardul, trebuie sa folosesc unul putin mai deschis :)) (lucrez la ele de cateva luni) Si ma bate gandul sa-mi fac parul ombre :D Ma bate doar :))) In alta ordine de idei, prietenul meu a decis asta seara ca ii place sa ma fotografieze, asta inseamna ca o sa postez mai des ootd-uri si promit ca nu o sa mai vedeti peretele meu alb :D

   Rochia si inelul de pe Oasap au fost primite in cadrul programului lor pentru bloggeri, acest lucru nu a influentat in vreun fel parerea mea despre ele, ceea ce am scris in aceasta postare este 100% sincer ca intotdeauna.
 
  Ce parere aveti despre rochita mea cu buline? :D


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*