Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Produsele pe care le iau cu mine in vacanta

23.6.12

Heeeey! :D

   Nu ma asteptam sa plec atat de repede la mare, mie in general imi place sa merg spre sfarsitul lui august, nici nu mai e atat de aglomerat si nici nu mai e atat de cald, dar pentru ca avem niste prieteni care sunt deja acolo, prietenul meu a hotarat sa dam si noi o fuga week-end-ul acesta :D Nu sunt o fana a marii pentru ca nu stiu sa inot si imi e si scarba de toare chestiile pe care le vad prin apa si nici la bronzat nu pot sa stau (ma ard imediat si sunt si plina de alunite), dar imi place sa plec la drum :D:D Asa ca sunt super entuziasmata :D M-am gandit ca in  acest articol sa va arat ce produse iau cu mine in vacanta, poate va dau idei daca urmeaza sa plecati, stiu ca sunt multe, dar niciodata n-am reusit sa car mai putine dupa mine :))) Din fericire avem foarte mult spatiu in dubita cu care mergem asa ca nu-mi fac probleme unde incap  :)

  Gentutele in care transport produsele sunt primite cadou de la Yves Rocher si imi plac extrem de mult, imi incap o gramada de lucruri in ele.

Ingrijire

 Aceasta e cea mai mare dintre cele trei gentute, e foarte incapatoare si foarte, foarte draguta. In ea am pus toate produsele pentru ingrijirea tenului si a corpului.

De la stanga la dreapta: Ivatherm Resveratrox Forte, Elmiplant Lotiune Spf  (va anunt cand ma intorc daca mi-a placut sau nu), Ivatherm Lapte dupa plaja, Aubrey Moisturizing Cream (crema mea hidratanta de fata, review in curand), PTR Uber-Dry Sunscreen Spf 30 (crema de fata cu Spf 30, o ador :X) siiiiii Fennel Avocado Olive Body Butter (miroase bestial si e foarte hidratant);

De la stanga la dreapta: Avon Body Spray Pomegranatte and Mango (miroase extrem de bine, imi place sa o foloses dupa dus si ca parfum in timpul zilei), in Travalo am parfumul lui Kylie Minogue, parfumul Ulric de Varens Cotton Musk (parfumul meu preferat) si bineinteles Apa Termala Herculane;

De la stanga la dreapta: Liz Earle Cleanse and Polish Hot Cloth Cleanser, Paula's Choice 2% Bha Liquid si am uitat sa pozez si gelul spumant antimicrobian de la Gerovital :));

De la stanga la dreapta: sapun cu musetel pentru copii (:D), balsam de par Lush American Cream, sampon Dove (am pastrat o sticluta mica ca sa o pot folosi cand plec si sa nu fiu nevoita sa car ditamai sticla de sampon dupa mine) si pasta de dinti Colgate.

 Make-up

   In gentuta mijlocie am ales sa pun produsele de make-up si acum ca stau sa ma gandesc parca am luat cam multe, parca vad ca nici nu o ma ating de ele :))

De la stanga la dreapta: Elf Mineral Eyeshadow Primer, Oriflame Studio Artist Concealer (desi se afla pe locul 2 in topul meu, acum cu siguranta a trecut pe locul 1), Missha Perfect BB Cream (review AICI), myfac.cosmetics My Myx Foundation Fair 02 (il mai amestec din cand in cand cu BB Cream-ul sau il folosesc doar pe el, depinde de situatie, review in curand), corector L'oreal Perfect Match (il folosesc pe pleoape);

No7 Sunkissed Mosai Bronzing Powder ( o sa ii fac un review curand), Oriflame Teracotta Powder - Natural Bronze (e ok, dar imi trebuie un bronzer nu :D), iluminator Elf, pudra CCuk si blush Elf - Flushed.
Nivea Vitamin Shake Acai & Wild Apple, ruj Mua Shade 4, ruj Miss Sporty 240 Mascarade, ruj Nyx 634 Louisiana, balsam de buze Balea si balsam de buze Care (lipseste din poza pentru ca l-am gasit acum intr-o geanta);
Pensulele mele de la Eco Tools (cele de ochi) si Fraulein (cele de fata), m-am chinuit sa le spal aseara desi nu aveam niciun chef :))
 Flormar Mono Eyeshadow 15 (iluminatorul meu preferat), clestele de gene, creionul dermatograf No7 10 Brown (cea mai frumoasa nuanta de maro, iubesc creionul), paletele Sleek Au Naturel si Ultra Matts V2, fake Beauty Blender-ul meu ( e flawless aplicarea cu el, trebuie sa-mi mai iau cativa), liner-ul meu SlINKy, rinelul Sey Pulp de la Yves Rocher, primer-ul de fata de la Oriflame (review curand) si creionul de sprancene de la Rimmel.


   Presimt ca o sa folosesc putin BB Cream, pudra, blush-ul, eye liner-ul si rujul cel mai inchis, dar nu conteaza :)) Vreau sa am de unde alege daca ma apuca vreo nebunie samabata seara. Tin sa mentionez ca nu ma machiez ziua, nici macar rimel nu foloses, pur si simplu nu pot sa iau mai putine lucruri dupa mine :)) Bine ca nu am luat multe haine :))

   Cand plecati in vacante, luati dupa voi o gramada de produse sau impachetati mult mai putine?

Va doresc o zi minunata! V-am pupat :*:*:*