Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Ce se afla in geanta mea de plaja + Poze din vacanta

25.6.12

Hellooooooooooo :D


   I'm back and it's damn good to be back :))) Am ajuns aseara din mica mea vacanta la mare ((sa ii spunem vacanta numarul 1 pentru ca planuiesc sa mai ajunge de doua ori anul acesta) si am ajuns din nou la concluzia ca nicaieri nu e mai bine ca acasa :D

  Am vrut sa fac pozele pe plaja, daaaaar cum ieri in Costinesti nu mai era plaja (nu era in portiunea unde am stat noi) si mi-a fost destul de dificil sa le fac pe o piatra, a trebuit sa le fac acasa, asa ca o sa va rog sa ma scuzati de data aceasta (promit poze cu marea spre sfarsit) :*

  Am avut de ales intre doua genti, una imensa in care intram si eu :)) si una micuta in care imi intra strictul necesar, pentru ca geanta mare era prea mare, am ales-o pe cea mica. Cred ca e ultimul an in care ma mai pot bucura de ea, a cam inceput sa se "descompuna" :D

 Am primit-o de la verisoarele mele, a "vazut" multe geanta asta :))

  • Oglinda mea iubita cumparata din Magazinul Obor, am dat 10 lei pe ea anul trecut si nu regret, nu "fuge" sclipiciul peste tot, e micuta si roz :X
  • Apa termala Ivatherm, am folosit pe toata lumea, toti au fost incantati de ea :D
  • Crema cu Spf 50 pentru corp de la Elmiplant, am ales 50 pentru ca sunt foarte alba, am multe alunite si ma feresc de soare cat se poate de mult, dar imi e imposibil sa-l evit de tot;
  • Crema cu Spf 30 pentru fata de la Peter Thomas Roth, am mai spus de nenumarate ori cat de minunata este, intr-adevar nu este ieftina, dar isi merita fiecare banut;
  • Iepurele meu :)) Asa intreb tot timpul de el: Unde e iepurele meu? :))
  • Cea mai urata husa de camera posibila, trebuie neaparat sa-mi cumpar alta;
  • Portofelul meu animal print de la Oriflame sau Avon, sufla vantul prin el;
  • Servetele umede;
  • Si lipseste din poza (pentru caa nu-l mai gasesc) balsamul meu de buze preferat de la Care.
   Am petrecut 2 zile in Costinesti si pot sa spun caa nu mi-a placut absolut deloc statiune si culmea nu e prima data cand ajung la concluzia asta, singura mea statiune de suflet este Mamaia (partea de nord), asta pentru ca acolo am mers in fiecare an de cand ma stiu si acolo ma simt cel mai bine (nu va ganditi ca sunt vreo fitoasa, ma trag dintr-o familie modesta cu posibilitati destul de limitate). In schimb am stat la o pensiune ABSOLUT SUPERBA si daca va place in Costinesti sau aveti de gand sa petreceti cateva zile vi-o recomand din toata inima, se numeste "Casa Festivale" si mai multe informatii si poze despre ea gasiti pe pagina lor de Facebook: CLICK AICI.

   Pozeeeeee ♥

Epava din Costinesti.

Iubirica, catelul celor de la pensiune, care avea o pasiune pentru apa si pentru sapat in nisip :)))

Iubirica ♥ Venea si pleca cand avea el chef. Daca ii spuneai: Hai Iubirica sa facem o baie, era cel mai fericit :))



In cele trei poze de mai sus m-am jucat eu cu aparatul :))


Aici era locul unde am facut plaja sambata, duminica era doar apa :))


Eu pe piatra mea :D 

Apus de soare ♥

   Unde va petreceti anul acesta concediul? :X

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*