Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

June Favourites

30.6.12

Hey heeey! :D

   Iunie clar este luna mea favorita din an, asta pentru ca in iunie este ziua mea (am inceput sa ma pregatesc pentru ea din mai) si nu pot sa spun ca nu-mi place sa primesc cadouri :)) Asa cum a venit a si trecut si uite ca s-a dus jumatate din 2012, hmmmm...asta m-a intristat :)) Lasand la o parte ce ma intristeaza la ora asta, de vreo doua zile vreau sa cheltuiesc bani (bine ca nu ii am), simt o nevoie foarte mare de a imi cumpara multe, dar multe produse de make-up, asta cred mi se trage de la toate haul-urile Imats de pe Youtube :)) Si as putea sa scriu prostii toata seara, dar n-am sa fac asta ci o sa va prezint produsele favorite ale lunii iunie :D

Produsele favorite pentru ingrijirea parului:
  
   Am terminat samponul solid de la Lush Karma Komba, a fost o zi foarte trista cand nu l-am mai gasit acolo unde il puneam dupa ce il foloseam, asa ca pentru moment o sa ma intorc la samponul Dove Nourishing Oil Care (luna aceasta am folosit ce-am mai gasit prin casa, nimic bun de mentionat). In schimb am testat balsamul Dove Nourising Oil Care si pot spune ca mi-a placut foarte mult, o sa vreau sa le folosesc impreuna :D 


 Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:  

   Pe langa produsele pe care le folosesc in general (click aici pentru a vedea care sunt) si care nu le voi schimba curand, luna aceasta s-au mai strecurat doua produse pe care le indragesc foarte mult

  •  Ivapur Gel Exfoliant - il adooor, cu siguranta dupa ce il termin il voi recumpara (review in curand);
  •  Apa termala Ivatherm - am luat-o peste tot dupa mine, o folosesc in fiecare zi, toata casa e incantata de ea :D
Produse favorite pentru ingrijirea corpului:

   Luna trecuta n-am avut despre ce sa scriu, luna aceasta altfel sta treaba :)) le  folosesc cu foarte multa placere ♥

  • Ivatherm Resveratox Forte Anti-Cellulite - review in curand;
  •  Ivatherm Lapte de corp dupa plaja - m-a ajutat si anul trecut cat si anul acesta :D
Parfumul favorit:

   In sfarsit nu va mai stresez cu cele doua parfumuri pe care le tot mentionez de prin octombrie, am descoperit ca imi place foarte mult un parfum pe care-l am de ceva timp si care miroase foarte bine.

  •  Avon Secret Fantasy - mioase extrem de bine iar sticluta este adorabila :X

Ojele preferate:
  
   Cu siguranta oja vedeta de luna aceasta este:

 Produse de make-up favorite:

   Am ramas total fidela produselor de luna trecuta, n-am adaugat si n-am scos nimic. Gasiti toate produsele pe care le-am folosit AICI.

Melodiile favorite:
  
Loreen - Euphoria
Gotye - Somebody that i used to know 
Rita Ora - Somebody that i used to know (Cover) 
Rita Ora - Hot right now 


   Acum ca ma uit mai bine, luna aceasta n-a fost una palpitanta in ceea ce priveste produsele folosite, deci asta inseamna ca trebuie sa experimentez in iulie :))  

   Ca intotdeauna sper ca v-a placut postarea si daca vreti un review la un anumit produs sau aveti orice alta intrebare, va rog sa-mi lasati un comentariu sau sa imi trimiteti un e-mail (ma gasiti si pe Facebook si Twitter).


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*