Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

IVAPUR gel exfoliant Review

2.7.12

Hey :D

  Ah ce-mi place sa vorbesc despre produse pe care le indragesc :X Nu stiu daca stiati, dar sunt putin obsedata (mai obsedata decat de-obicei) atunci cand vine vorba despre ingrijirea fetei :). Din ce cauza? Niciodata n-am avut un ten perfect, in ultimii doi ani am fost am dus o lupta continu cu el si constant caut produse care sa-l faca din ce in ce mai aratos :))

   Desi folosesc de ceva timp un exfoliant chimic acesta nu tine locul unui exfoliant mecanic si nu de putine ori am simtit nevoia sa folosesc unul. In perioada in care m-am luptat cu acneea am evitat sa folosesc unul, dar acum venise timpul sa folosesc unul. Si DOAMNE cat de bine e :))

   Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs care cu siguranta si-a gasit un loc in rutina mea de ingrijire a tenului si nu o sa mai plece curand :D

IVAPUR gel exfoliant - 100ml - 41.85 lei; (se poate comanda online, click pe link) (pentru piele sensibila mixta sau grasa);


Descriere oficiala:
   Procesul natural de reinnoire celulara este continuu, celulele moarte ale epidermului fiind inlocuite in totalitate, la fiecare 28 de zile (pentru pielea sanatoasa). Prin exfoliere, ajutam la indepartarea acestor celule moarte de la suprafata pielii si prevenim depozitarea lor in pori. Toate tipurile de piele au nevoie, periodic, de o exfoliere delicata. Pielea mixta sau grasa, in mod special, date fiind productia in exces a sebumului si dilatarea porilor, are nevoie de exfoliere. Acumularile de sebum, celule moarte si impuritati provenite din mediul extern obstrueaza porii si produc comedoane. Exfolierea delicata a straturilor de celule moarte, fara a produce iritatii sau sensibilizarea pielii, pregateste tenul pentru aplicarea eficienta a cremei de ingrijire, previne inflamatiile si confera tenului un aspect luminos si uniform.
Gelul exfoliant IVAPUR, pentru piele sensibila, grasa sau mixta, elimina impuritatile si celulele moarte, avand o foarte buna toleranta.

Compozitie si propietati:
   Cu o textura-gel lejera ce contine microparticule exfoliante, IVAPUR ofera o curatare delicata si in profunzime, indepartand impuritatile si celulele moarte. Actiunea de curatare este completata de cea keratoregulatoare a ingredientelor ce stimuleaza reinnoirea celulara.
Microparticulele exfoliante curata pielea printr-o exfoliere blanda (actiune mecanica), dar eficienta. Impuritatile si celulele moarte sunt astfel eliminate.
Acidul glicolic este cea mai mica molecula din clasa AHA, penetreaza pielea mai eficient decat orice alt AHA, actionand in profunzime. Stimuleaza reinnoirea celulara si oxigenarea tesutului.
Zincidone® este un complex cu actiune dubla: Zn (un oligoelement cu rol esential in sinteza proteica si diviziunea celulara) normalizeaza secretia de sebum si are actiune antibacteriana, iar acidul L-pirolidon carboxilic (L-PCA) creste biodisponibilitatea Zn, sporind eficienta acestuia si reface functia de bariera a pielii, avand si rol hidratant.
Apa termala Herculane are proprietati calmante si antiiritante asupra pielii sensibile.

   Imi pare rau ca nu pot sa-l folosesc in fiecare zi :)) Nu cred ca mi-am simtit fata mai curata vreodata ca atunci dupa ce il folosesc, pot spune ca astept cu nerabdare ziua in care ma pot bucura de el :) Il folosesc de maxim 3 ori pe saptamana (nu e bine sa exageram cu exfolierea), microparticulele exfoliante au o dimensiune perfecta pentru a nu avea parte de o exfoliere prea agresiva a tenului, de aceea e perfect pentru tenul sensibil.



   Nu este nevoie sa aplicati o cantitate foarte mare atunci cand il folositi, asa ca cei 100ml va vor ajunge mult timp.  Tenul meu in general este usor deshidratat din cauza produselor pe care le folosesc (produse care imi fac bine), n-am simtit ca am avut tenul mai deshidratat dupa ce l-am folosit. Am observat de cand l-am introdus in rutina ca nu mi se mai blocheaza porii atat de des ca inainte, tenul meu arata mult mai bine :X Nu contine parabeni si nici alcool, parabenii nu ma intereseaza atat de tare, dar faptul ca nu contine alcool ma bucura foarte mult. Din punctule meu de vedere pretul acestui produs este unul decent, nici foarte ieftin, dar nici foarte scump. Avand in vedere ca nu-l folositi in fiecare zi si nici nu aveti nevoie de o cantitate mare atunci cand il folositi, o sa va ajunga mult timp.

   Un singur lucru ma deranjeaza: nu gasesc lista completa de ingrediente nicaieri (sau poate nu le vad eu?? daca le gasiti va rog sa mi le trimiteti si mie), nici pe site, nici pe ambalaj, nu stiu daca erau pe cutie, dar cine pastreaza cutia? Aici va dau un minus :/

  Ma bucur ca prin intermediul acestei campanii am putut sa descopar si sa ma bucur de un produs extrem de bun, un produs care o sa ma asigur ca nu o sa lipseasca din rutina mea de ingrijire a tenului de acum inainte :)

   Ati incercat pana acum gelul exfoliant IVAPUR? Ce produse Ivatherm va plac?

   Produsul l-am primit in cadrul campaniei Ivatherm " Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?" de pe Trender, ca intotdeauna review-ul meu este 100% sincer si sub nicio forma nu a fost influentat de faptul ca am primit acest produs gratuit.

   Daca am uitat sa mentionez ceva va rog sa ma trageti de ureche :D

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*