Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD: LIL' Bling Limelight

5.7.12

Hello, hello, hello :D:D:D


    In ultima vreme cu greu am reusit sa-mi gasesc timp sa-mi fac manichiura, asta pentru ca tot timpul am avut ceva defacut si nu am putut sa stau 10 minute linistita :)) Dupa mult timp in care unghiile mele nu au mai vazut culoare, in sfarsit am reusit sa mi le pictez :D V-am povestit in urma cu ceva timp despre ojele LIL'Bling si ati vazut una intr-un NOTD (CLICK AICI), v-am spus si atunci ca-mi place extrem de faptul ca ojele se potrivesc cu fardurile de ochi (CLICK AICI).

   Astazi a venit timpul sa va arata si cea de-a doua oja primita, n-as putea spune ca ma inteleg foarte bine cu verdele deschis cand vine vorba despre oje, dar e ok culoarea si se vede destul de bine :D

LIL' Bling - Limelight - myface.cosmetics - 15ml - 6.99 lire

   Pentru ca nu sunt buna in a descrie culori, m-am hotarat sa imprumut descrierea culorii de pe site: Molten metal chrome polish flirts between electric green and yellow with an icy glow. :D



Fara blitz:

Cu blitz:

  In situatia in care nu vreti sa cititi despre ea in mini review-ul pe care l-am scris prima data (mini review aici) o sa va mai spun inca o data cateva cuvinte despre oja:
  • se usuca INCREDIBIL de repede, tot timpul reusesc sa-mi stric cate o unghie, dar cu aceasta oja totul e foarte simplu, daca reusesc sa stau cuminte 5 minute;
  • imi place tare mult sticluta si faptul ca primesc 15ml de produs, o sa-mi ajunga mult timp.  
  • pensula e foarte ok nu se face multa mizerie la aplicare;
  • se curata foarte repede cu acetona si nu pateaza unghiile. 
  • exista si o nuanta de fard care se potriveste cu oja, ceea ce mi se pare foarte tare :D;
Ce nu-mi place:
  • spre deosibire de Raspeberry Beret, Limelight nu arata la fel de bine atunci cand e aplicata si e nevoide de doua straturi de oja;
  • pretul;
  • rezista destul de putin pe unghii, intre doua si trei zile - cu si fara top coat, dar s-ar putea sa fie din cauza top coat-ului meu nu prea grozav (eu imi schimb oja o data la trei zile, deci pentru mine nu este o problema, dar s-ar putea sa fie pentru altii).
   In concluzie este o oja foarte draguta, nu este preferata mea, dar este perfecta pentru primavara-vara :D Voi ce parere aveti?

   Produsul a fost primit spre testare si ca intotdeauna review-ul meu este 100% sincer si sub nicio forma nu a fost influentat de faptul ca ca am primit acest produs gratuit.

Va doresc o seara minunata! v-am pupat :*:*:*