Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Review: Apa termala Herculane si UNA crema anti-aging contur ochi

17.7.12

Hey hey :)


    Si iata-ma ajunsa la ultimul review din acesta campanie, a fost o experienta frumoasa si ma bucur ca am avut-o pe mama ca partenera de testare, amandoua am decoperit produse care ne plac foarte mult si cu siguranta le vom folosi si de acum inainte cu aceeasi placere. Intre timp ni s-a alaturat si tata fara sa vrea, asa ca astazi intr-unul dintre review-uri o sa fie si parerea lui :)))

1. Apa termala Herculane - 100ml - 16.85 lei (200ml - 23.83lei)

 Descriere produsului:
  
   Calmeaza si decongestioneaza pielea sensibila. Apa termala Herculane din produsele Ivatherm provine dintr-un izvor termo-salin, Hercules I, colectarea avand loc la iesirea din stanca. Ea izvoraste de la 2000 m adancime, prin peretii de roca ai muntelui, intr-o zona nepoluata, fara industrie.
Indicatii:
» Piele sensibila si reactiva, piele imbatranita
» Eritem solar
» Reactii alergice
» Acnee, eczeme, prurit, urticarie la cald sau frig
» Dermatoze inflamatorii
» Dupa epilare, dupa demachiere, dupa ras

Parerea mea:

   Am folosit-o o data la doua zile, in special seara inainte sa aplic crema hidratanta. Mi-a placut foarte mult ca spre deosebire de cea de la La Roche Posay (pe care am folosit-o ceva timp), nu mi-a uscat tenul. In afara de faptul ca nu imi usuca tenul nu am putut sa observ altceva. Nu stiu daca as continua sa o achizitionez, nu simt ca e un "must have".

Parerea tatalui meu:

   In week-end-ul ce tocmai a trecut, parintii mei au plecat intr-o mica excursie la munte. Tata desi nu are voie sa stea la soare (tot din cauza alunitelor ca si mine) nu stiu cum a reusit fara sa vrea sa se arda extrem de tare pe piept si burta :))) E foarte haios pentru ca pe spate e complet alb (recunosc ca facem glume pe seama lui :D:D). Bineinteles ca a trecut prin toate fazele: usturimi, dureri, etc. :)) De fiecare data cand a avut ocazia a folosit apa termala si chiar astazi mi-a spus ca fost extrem de multumit, desi a ramas rosu, pielea nu-l mai ustura atat de tare. Mi-a spus ca va continua sa achizitione apa termala Herculane, ca sa fie in casa :D

2. UNA crema anti-aging contur ochi - 15ml - 88.35 lei


Descriere produsului:

   Gama anti-aging UNA aduce din laboratoarele elvetiene cel mai revolutionar ingredient: PhytoCellTecTM Alp Rose, extract de celule stem vegetale. Obtinut printr-o tehnologie revolutionara, PhytoCellTecTM este ingredientul premiat pentru inovatie si eficienta la expozitia anuala de materii prime, "In Cosmetics", Amsterdam, aprilie 2008. El reprezinta solutia spectaculoasa de intinerire a pielii mature. Acest ingredient vitalizeaza si protejeaza longevitatea celulelor stem din piele cu ajutorul celulelor stem vegetale, stimuland astfel regenerarea epidermului. Celulele stem din piele reprezinta sursa de reinnoire continua a pielii si, implicit, sursa ei de sanatate si tinerete.
Reduce vizibil adancimea si numarul ridurilor "laba gastei", creste luminozitatea tenului si reda supletea si finetea pielii mature.

Parerea mamei:

  In mare partea a folosit crema o singura data pe zi, seara. A avut zile in care a folosit-o si de doua ori pe zi, dar in mare parte a timpului a folosit-o doar seara. Ea spune ca observa ca ridurile din colturile externe al ochilor nu mai sunt atat de adanci, nu stiu daca si-a dorit sa fie asa sau chiar asa e, nu pot sa-mi dau seama inca. I-a placut foarte mult ambalajul, este foarte elegant. Nu i-a placut in schimb faptul ca in fiecare dimineata se treazea cu piele din jurul ochilor uscata si simtea senzatia aceea neplacuta de piele care "tine". Va continua sa testeze crema si voi reveni cu pareri finale cat de curand.

   Crema are o textura apoasa (ma asteptam sa fie mult mai grasa) si intra destul de greu in piele. Am incercat-o si eu si nu mi se pare suficient de hidratanta, am pielea din jurul ochilor destul de uscata. Pretul acestei creme este destul de piperat, nu cred ca mama o va mai achizitiona dupa ce o termina.
O puteti achizitiona online de aici: Comanda online.

    Dupa cum va spuneam, a fost o experienta foarte placuta, mamei i-a placut foarte mult fondul de ten Joviale, mie mi-a placut foarte mult gelul exfoliant Ivapur, iar tatalui meu i-a placut foarte mult apa termala Herculane :D Multumesc Ivatherm si Trender ca ne-ati invitat sa luam parte la acesta minunata campanie :)

Acest produs a fost primit pentru testare in cadrul Campamiei Ivatherm de pe Trender, acest lucru nu a influentat sub nicio forma parera mea despre acest produs, acest review este 100% sincer ca intotdeuna
   
 
Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*