Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Corina Inspired Make-up

21.7.12

Hey! :)

   Rar mi se intampla sa-mi placa mult de tot un machiaj pe care-l vad pe internet sa vreau neaparat sa il si incerc. Asta mi s-a intamplat cand am vazut ultimul videoclip al Corinei de la melodia "A Ta": click aici pentru videoclip. Pentru ca in ultima saptamana pe Facebook numai share-uri cu aceasta melodie am vazut, cand a aparut videoclipul am vrut sa arunc un ochi, nu sunt fana a muzici ei si nici a Corinei, dar imi place stilul ei cateodata :)

   Ca de fiecare data cand urmeaza sa postez un machiaj am foarte multe emotii, rare sunt momentele in viata cand am atatea emotii. Greseli am mai facut si sper ca in viitorul apropiat sa nu mai fie atat de multe :D Dar pentru asta trebuie sa exersez si mai mult, ceea ce am inceput sa fac in ultimul timp :))

   Aceasta este poza de inspiratie, am facut eu un Print Screen :D


Si iata ce mi-a iesit mie :D (mi-au transpirat mainile :D)






   Si un mic tutorial :)

    Din pacate fiind o fana infocata a culorilor neutre am avut o singura paleta cu cateva culori si un fard :))) Asa ca am lucrat cu ce am avut :D Am folosit paleta de 88 de culori de la Coastal Scents (88 Color Eye Shadow Palette).

Al treilea rand,a treia culoare de sus in jos.
 
 Am aplicat pe toata pleoapa: corector + Jumbo Eye Pencil Milk si culoarea de mai sus, am avut grija sa fiu generoasa cu aplicarea fardului :))

L'oreal ColorAppeal Holographic - 112 Kryptonite Green;
 
 Am aplicat fardul de la L'oreal peste cel de la Coastal Scents pentru ca cel de la CS este mat iar din poza observ ca fardurile din machiajul Corinei nu sunt mate.

Coastal Scents - randul 4, al 4-lea fard de sus in jos;

 L-am aplicat in crease cat si putin in coltul extern al ochiului.


 Si sus si jos am aplicat liner-ul meu preferat SlINKy, in coltul intern am aplicat putin Jumbo Milk si mono-ul de la Flormar 15, pe pleoapa inferioara am aplicat acelasi verde folosit si in crease. La sfarsit am aplicat un liner verde cu sclipici de la 2true. Desi voiam ca si in partea de jos sa semene cu machiajul Corinei m-a mancat sa umblu cu o pensula si atunci a iesit putin diferit :)))

Produse folosite:

Fata:
  • E.l.f. All Over Cover Stick - Apricot Beige;
  • Oriflame Studio Artist Concealer - Light;
  • Pudra CCuk - Candlelight;
  • E.l.f. Bronzing Powder - Matte Bronze;
  • Blush E.l.f. - Shy;
  • E.l.f., Bronzing Powder - Luminance.
Sprancene:
  • Creion pentru sprancene Rimmel 004 Black Brown;
  • Fard de ochi din paleta Coastal Scents.
Ochi:
  • Coastal Scents 88 Color Eye Shadows Palette;
  • L'oreal ColorAppeal Holographic - Kryptonite Green;
  • myface.cosmetics SlINKy matte liquid eye liner;
  • 2true Eyeliner Dazzlers - nu scrie nuanta :(;
  • Yves Rocher - Sexy Pulp ultra-volume mascara;
  • Jumbo Eye Pencil Milk;
  • E.l.f. All Over Cover Stick;
  • Flormar Mono 15.
Buze:
  • Ruj Puretouch Breakfast in London.
   Trebuie neaparat sa pun mana pe niste gene false de calitate, am hotarat sa nu mai arunc banii pe nimic si sa-mi cumpar cateva perechi :D

   Sper sa va placa, la fiecare machiaj pe care-l realizez lucrez cu mult drag, sper sa scap si de emotii, m-am ganditi atat de mult daca sa-l postez sau nu ca la un moment dat nu mai stiam ce sa fac :)))

Va doresc o sambata minunata! V-am pupat :*:*