Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD - Rimmel 60 Seconds 230 Portobello Pink

18.7.12

Hello :D


   V-am spus in urma cu cateva postari, in postarea cu oja de la Astor ca mi-am dat seama uitandu-ma la colectia mea de oje ca nu prea am oje roz :)) Nu pot sa spun ca ma omor dupa roz, sunt undeva intre imi place si imi place mult :D Initial am vrut sa aleg alta oja insa dupa ce m-am uitat minute in sir la ele cea pe care vi-o arat astazi a invins.

Rimmel 60 Seconds 230 Portobello Pink - 8ml- pana in 6 lei;




   Iubesc pensula, nu cred ca am mai aplicat cu atata usurita pana acum o oja, nu m-am murdarit (si eu ma murdaresc, nu ma joc :D), vreau cat mai multe, urmatoarea data cand ajung in magazin o sa ma uit si la celalalte culori. Se usuca foarte repede, ceea ce nu poate decat sa ma bucure enorm pentru ca atunci cand imi fac unghiile TOT TIMPUL mi le stric, nu pot sa stau locului :)) Si din ce spune mama (ea a testat-o prima) e si destul rezistenta, dupa 4 zile (fara top coat) a inceput sa se vada ca s-a dus de pe varfurile unghiilor.

Fara blitz:


Cu blitz:


    Ati incercat ojele Rimmel 60 Seconds (trebuie neaparat sa le incercati)? Ce nuante imi mai recomandati sa-mi iau? :D

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*