Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Gothic Lolita

13.7.12

Helloooooo! :D

   In urma cu vreo doua saptamani Denisa (Frumuste la minut!) mi-a propus sa colaboram la un machiaj pe blog si bineinteles ca imediat am acceptat :D Stilul ales a fost lolita, mie imi place foarte mult sa fiu provocata la diverse chestii pentru ca asa ma mobilizez, altfel n-am niciun chef de nimic :)) Sunt mai mult stiluri de lolite, eu l-am ales gothic lolita iar ea a ales sweet lolita, am simtit ca cea gotica ma reprezinta mult mai bine (mai ales daca in general sunt cuminte in ceea ce priveste machiajul). Mi-am petrecut toata ziua de ieri uitandu-ma la poze ca sa incerc sa ma incadrez cat mai bine in acest stil si sunt destul de multumita de ceea ce mi-a iesit (bineinteles ca am facut si mici greseli, dar din greseli invatam :D)

   Daca vreti sa aflati mai multe despre acest stil, aici gasiti toate informatiile neceare: Lolita.

  
Pentru a ajunge la machiajul Denisei click aici: Sweet Lolita ♥

Poze ♥ (m-am jucat cu o functie noua pe care am descoperit-o la aparat (imi face tenul perfect, stiti ca nu-l am si nu imi e frica sa mi-l arat, sunt doua postari pe blog unde puteti sa vedeti cum arata) si am modificat contrastul pozelor in PS).







Va spun sincer ca am mari emotii, pentru ca imi este total strain acest stil, am incercat sa pozez asa cum am vazut in poze :D Sper ca m-am descurcat, machiajul este purtabil daca folosim niste gene cu aspect natural, schimbam rujul si aplicam fardul de sub gene mult mai subtil :D

    Machiajul ochilor a fost foarte simplu de realizat: am aplicat corector+primer+Nyx Milk pe toata pleoapa, negrul si movul din crease si arcada sunt din paleta Sleek V2, iar in coltul intern am amestecat doua movuri din paleta de 88 de culori. Genele false sunt no name, liner SlINKy, sub gene am folosit un creion negru amestecat cu Super Shock Blackberry si pe waterline am folosit tot Nyx Jumbo Milk.

   Pentru fata am folosit:
  • Missha Perfect Cover BB cream;
  • e.l.f cover stick;
  • pudra CCuk;
  • Blush e.l.f in nuanta Shy;
  • Pudra bronzanta e.l.f. in nuanta Matte Bronze.
   Pentru buze:
  • Creion contur Sephora;
  • Ruj L'oreal Colour Riche in nuanta Pure Burgundy.

   Mi-a facut foarte mare placere sa-l realizez si mi-a placut extrem de mult rezultatul final :)) Ieri toata lumea din casa se uita la mine cum alegam disperata sa fac poze peste tot, imi era super cald, iar camasa de pe mine nu ma ajuta cu nimic pentru ca e dintr-un material in care te incingi de mama focului :))) A fost foarte distractiv :D

   Nu uitati sa vizitati blog-ul Denisei Frumusete la minut!


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*