Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Review: e.l.f Fard de obraz cu pensula

24.7.12

Hello ladies :)

  Va spun sincer ca mie imi plac produsele e.l.f, am fost multumita de toate pe care le-am incercat pana acum si am de gand ca in viitor sa imi mai achizitionez cateva (am un mic wishlist). Unul dintre produsele mele preferate este blush-ul din gama Essential, am doua, pe unul dintre ele l-am reachiztionat recent. Din ce-am inteles, in curand nu o sa le mai gasiti pe site pe cele mici de 2gr, ele fiind inlocuite de cele mari la 6gr. Nu ma deranjeaza foarte tare pentru ca oricum ma enerva foarte tare ambalajul celor mici :)

e.l.f fard de obraz cu pensula - Shy - 6gr - 13 lei;

Descrierea oficiala:
   Acest fard de obraz neted si matasos se aseaza usor pe piele, dand un aspect sanatos si luminos. Formulat special pentru a oferi o nuanta care se pastreaza timp indelungat, care accentueaza trasaturile si da culoare pometilor. Contine o oglinda si o pensula.

Parerea mea:
  • Asa cum v-am spus deja, imi place ambalajul, este facut dintr-un plastic dur, pare destul de rezistent;
  • Oglinda este cam micuta, dar nu cred ca am folosit pana acum oglinda de la un blush sau fard de ochi;
  • Pensula mea era aspra, a trebuit sa o arunc, aveam de gand oricum sa folosesc pensula mea de blush, dar eram curioasa daca este moale sau nu;
  • Blush-ul are mici particule sclipitoare, aplicat arata extrem de bine;
  • Se aplica foarte frumos (se face putina mizerie atunci cand il iau cu pensula), este destul de pigmentat , avand un ten foarte deschis la culoarea nuanta aleasa arata foarte natural, tocmai de aceea am si ales-o;
  • Nu am probleme cu rezistenta produselor pe fata, rezista foarte bine de dimineata pana ma demachiez seara;
Swatch:

Obisnuiesc sa-l folosesc numai ziua, avand un aspect foarte natural e perfect pentru zi.


   Din parerile pe care le-am citit despre produs pe site-ul e.l.f am inteles ca lumea se plange ca aceste blush-uri sunt diferite fata de cele mici, va spun sincer ca n-am observat nicio diferenta intre cel pe care l-am avut si acesta. Din fericire toate produsele pe care le-am achiztionat au fost ok, nu a trebuit sa trimit nimic inapoi. Am inteles ca unele loturi sunt mai bune, altele nu :/ Per total sunt foarte multumita de blush si vreau neaparat sa mi-l iau si pe Glow ♥

   Ati incercat blush-urile din gama Essential de la e.l.f? Ce parere aveti despre ele? :D


Va doresc o zi minunata! V-am pupat :*:*:*