Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

July Favourites

30.7.12

Hey :)


   Imi aduc aminte ca in urma cu cativa ani parca dura o vesnicie sa treaca iarna, imi doream cu disperare sa nu mai fiu nevoita sa am 10 bluze pe mine si doua perechi de pantaloni :)) Dupa ce am terminat liceul parca vara venea tot mai repede si la fel de repede trecea, anul acesta parca timpul se grabeste undeva pentru ca nu pot sa-mi explic cum au trecut 7 luni atat de repede (mai sunt DOAR doua luni si blogul meu implineste un an :D)...nu stiu daca doar mie mi se pare, dar incepe sa ma enerveze :)) Continuand intr-o nota vesela aceasta postare, astazi este timpul pentru produsele favorite ale acestei luni si fata de luna trecuta, luna aceasta parca am folosit mai multe :D

Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

  • Sampon Dove Nourishing Oil Care;
  • Balsam Dove Nourishing Oil Care;
  • Masca Macadamia Deep Repair - Review in curand;
Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:

Nu am schimbat absolut nimic aici, momentan sunt foarte incantata de aceste produse, iar tenul meu arata foarte bine. Click pentru produse: Produse.

Produse favorite pentru ingrijirea corpului: 

   Pentru ca este extrem de cald afara, nu suport sa folosesc lotiuni sau alte creme, am folosit ca si luna trecuta Resveratrox Forte.

   
Parfumul favorit:

   Nici mie nu-mi vine sa cred ca am un alt parfum preferat :)) Am crezut ca pentru multa vreme de acum inainte doar pe cele doua de pana acum o sa le vedeti :D

  • Heidi Klum Shine - parfum cu o compozitie oriental-florala. Parfumul se deschide cu note de mandarina, piper roz si pere. Notele de mijloc contin mimoza, lacramioare si floarea soarelui.(sursa: stilfeminin)
 Ojele preferate:

  • China Glaze - Atlantis - Notd aici.;
  • Flormar 236 (notd in curand) - e superba :X;
  • Sephora Purple Jewelry - de cand imi doream una, in curand o sa o vedeti si pe ea intr-un notd :D. 
 Produse de make-up favorite:

  • Balsam de buze Care;
  • Ruj Nyx Louisiana - swatch aici;
  • Ruj Flormar lon Wearing L14;
  • Ruj L.A. Girl Love Letters -swatch aici; 
  • Gloss Covergirl Wetslicks Honey Talks.
 
  •  Flormar Mono 15;
  • Sleek V2 Darks;
  • C200 Trio Ametrine.

  • No7 Mosaic Bronzing Powder Sunkissed - review in curand;
  • Elf Bronzing Powder Luminance;
  • Elf Bronzing Powder Matte Bronze - review in curand;
  • Elf Blush Shy - review aici.
 
  • Primer mineral Elf;
  • Creion dermatograf No7 Brown;
  • Creion pentru sprancene Rimmel Black Brown;
  • Oriflame Studio Artist Concealer - mini review aici - momentan se afla pe locul 1;
  • Creion dermatograf CoverGirl 210 Espresso;
  • Creion dermatograf Avon Supershock Blackberry - review in curand;
  • Rimel CoverGirl Lashblastfushion Black;
  • Rimel Yves Rocher Sexy Pulp Black - review aici;
Melodiile favorite:
   Si cred ca am terminat :)) Sper sa apuc sa fac review-urile cat mai curand, ca tot "amenint" cu unele, dar tot timpul apare cate ceva de facut si nu am timp, stau foarte prost la capitolul organizare :)) Daca vreti sa fac un review la un produs anume si nu am facut deja va rog frumos sa ma anuntati, mai uit din cand in cand :D


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*