Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Review: Resveratrox Forte Anti- cellulite

16.7.12

Hello :)

   M-am tot tinut sa postez in week-end, dar n-am avut starea necesara si daca n-am starea necesara eu nu pot sa fac nimic, ca-l fac prost si n-are rost :)) Astazi a venit timpul sa va vorbesc despre produsul pe care mi l-am dorit cel mai mult sa-l testez, pentru ca am simtit ca am nevoie de el in viata mea :))) Am celulita de gradul 1 pe pulpele superioare si ma indrept catre 2 pe fese, din ce-am citit pe net m-as incadrea la celulita moale, pentru intr-adevar sunt o persoana sedentara. Pana sa pun mana pe acesta crema, nu am mai folosit nicun alt produs anticelulitic.



Descriere oficiala:
   Crema anticelulitica cu efect intens de reducere a stratului lipidic de pe coapse, fese si abdomen. Determina reducerea semnificativa a aspectului de coaja de portocala si remodelarea siluetei. Pielea devine neteda, ferma si elastica.

   Inainte de toate vreau sa pun ca nu am aplicat-o in fiecare zi de doua ori, mi s-a intamplat sa o aplic o data sau cateodata sa uit sa o aplic in ziua respectiva, am luat pauza in zilele in care a fost foarte cald pentru ca nu suportam nicio crema pe mine. Pe ambalajul produslui citim ca: slabeste, dreneaza si tonifica. Nu am asteptam sa slabesc folosind-o, nici nu cred ca posibil (sau poate e?!?!?!), cel mai mult mi-a placut "Tonifica" de la sfarsit :)) Pentru ca n-am folosit-o timp de 4 saptamani, aplicata de doua ori pe zi nu pot sa spun ca acesta este review-ul final al acestui produs, o sa ma pun serios pe treaba si o sa aplic de doua ori pe zi si voi reveni cu anumite completari.

Parerea mea:
   Pe una dintre pulpe, undeva in lateral, am avut o portiune cu celulita care se vedea destul de rau, am constatat de curand ca desi portiunea e tot acolo, celulita nu mai este atat de vizibila, in rest nu am vazut mari schimbari in celalalte zone, in schimb de la primele folosiri mi-am simtit pielea mai tonifiata, nu stiu daca e de la crema sau mi-am dorit eu foarte mult sa se intample lucrul acesta. Mi-a placut foarte mult ca mi-a lasat pielea foarte, foarte fina, iubesc senzatia :))
   Textura cremei: undeva intre usor usoara (nu stau bine la descrieri, nu ma injurati), intra destul de repede in piele.
   
   Nu ma omor dupa miros, e destul de puternic si intepator si din nou ma deranjeaza faptul ca nu gasesc nicaieri lista cu ingrediente. Nu am incercat pana acum nicio alta crema de acest gen, nu va pot spune daca exista ceva mai bun decat cea la Ivatherm, am vazut in magazine produse la preturi mult mai mici, in schimb nu cunosc daca functioneaza sau nu.

   Voi continua sa folosesc crema si va voi tine la curent cu toate noutatile, voi face un update al acestui review.

   Resveratrox Forte se gaseste in farmacii sau il puteti comanda online de aici: Comanda online.

    Acest produs a fost primit pentru testare in cadrul Campamiei Ivatherm de pe Trender, acest lucru nu a influentat sub nicio forma parera mea despre acest produs, acest review este 100% sincer ca intotdeuna.

   Ati incercat pana acum acest produs? Ati fost multumite? Prin ce metoda ati scapat de celulita?

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*