Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Ivatherm Joviale fond de fluid pentru piele sensibila - Review

11.7.12

Hey :D

   Desi postarea este scrisa de mine, astazi i-am cerut mamei sa-mi spuna care este parerea ei despre fondul de ten Joviale, fond de ten pe care l-a testat si il foloseste in fiecare zi de cand la primit. Mi-am notat tot ce am vorbit in agenda (ca sa nu uit) si in sfarsit pot sa va impartasesc si voua parerea ei :D

   Mama are tenul mixt, gras in zona T si uscat pe restul fetei, foarte sensibil in zona pometilor. Nuanta 2 i s-a potrivit perfect (avand tenul putin mai inchis la culoarea decat al meu, eu fiind alba ca branza :D) probabil ca o sa aiba nevoie de 3 in situatia in care se stea la soare putin mai mult (din fericire am tot timpul un fond de ten mai inchis in casa, deci il foate amesteca). Pentru ca nu mi se potriveste nuanta, n-am avut cum sa-l incerc, in schimb pozele le-am facut cu fondul de ten aplicat pe tenul mea, ca sa vedeti care este gradul de acoperire pe tenul cu mici probleme (semne, denivelari, pistrui, alunite, etc)

Ivatherm Joviale fond de ten fluid pentru piele sensibila - 30ml - 71.30 lei


    Descriere oficiala: 
   Fondul de ten JOVIALE (SPF 15) asigura un machiaj natural, cu acoperire impecabila si efect satinat al pielii. Realizeaza un machiaj de lunga durata.
   Formula JOVIALE este bogata in ingredienti activi hidratanti, fara parabeni si fara parfum, cu pigmenti 100% minerali.
   Este excelent tolerat chiar si de tenul foarte sensibil.
   Protejeaza tenul de poluarea din atmosfera, schimbarile bruste de temperatura, deshidratare si de efectul extrem de nociv al ultravioletelor.

  Va spun din start ca ma enerveaza la culme sa stau sa caut ingredientele peste tot, mi se pare normal ca pe site-ul Ivatherm sa gasesc toate informatiile necesare. Daca ati aruncat cutiile produselor, adio ingrediente. La unele le puteti gasi pe Google, la altele nu.
Ingrediente:
 (ii multumesc frumos Ancai (Aqua_shell)
 ca mi-a permis sa ii imprumut poza :D) Click aici
sa cititi si review-ul ei!!! ♥
   Dupa cum observati, la jumatatea listei se afla Alcool, stiti ca eu evit sa folosesc tot ce are acool in compozitie.
   Buuun..haideti sa vedem ce are mama de zis despre el:
  • are un aspect natural, sub nicio forma nu se vede ca o masca atunci cand este aplicat;
  • ofera o acoperire impecabila in situatia in care nu prea e nimic de acoperit, are o acoperire mica spre medie, cu posibilitate de medie in situatia in care este aplicat in doua straturi.
  • realizeaza un machiaj de durata in situatia in care nu sunt 50 de grade afara si nu aveti un ten gras;
  • cat timp am avut temperaturi normale i-a rezistat pe fata intre 7 si 8 ore, de cand s-a facut incredibil de cald afara intre 3 si 4 ore, bine ca nu avem 40 de grade in fiecare zi a anului :));
  • nu este rezistent la transfer;
  • pe perioada in care l-a folosit nu a observat nicio reactie negativa;
  • i-a placut ambalajul, pompita dozeaza exact cat fond de ten e necesar;
  • are factor de protectie, mic ce-i drept (15), dar il are;
  • nu i-a placut foarte tare pretul, dar mi-a spus ca l-ar recumpara.
   Ce nu-mi place mie? Faptul ca nu am ce nuanta sa imi aleg, sunt doar 4 nuante disponibile, 2 este extrem de inchis si sunt sigura ca nici 1 nu mi se potriveste :(
   Fara fond de ten (lumina naturala, fara nicio modificare, am iesit putin mai alba decat sunt in mod normal (si tot in mod normal sunt si putin galbejita la fata), din cauza luminii)


Un strat (lumina naturala, se vede ca este foarte inchis pentru mine, sunt portocalie :D:D):
Asa a oxidat in maxim o ora (marea majoritate a fondurilor de ten oxideaza pe mine :D)


    Am rugat-o sa ii acorde si o nota si mi-a spus ca i-ar acorda un 8.50 din 10 :) Sunt foarte bucuroasa ca mamei i-a placut fondul de ten, daca ea nu si-l poate cumpara, sper sa i-l pot face eu cadou :D Am citit mai toate review-urile legate de acest fond de ten si am observat ca marea majoritate a fetelor au fost foarte incantate.

   Puteti achizitiona fondul de de Joviale de aici: Click aici!

( Daca vreti o sa incerc sa o prind si pe mama sa ii fac o poza sa vedeti cum se vede pe tenul ei :D)

   Ati folosit pana acum fondul de ten Joviale? :D
 
   Acest produs a fost primit pentru testare in cadrul Campamiei Ivatherm de pe Trender, acest lucru nu a influentat sub nicio forma parera mamei despre acest produs, acest review este 100% sincer ca intotdeuna.

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*