Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD - Pink me

12.7.12

Hellooooo :D

   Am stat zilele trecute si mi-am analizat colectia de oja si mi-a dat seama ca am mai toate culorile pe acolo in afara de rozuri si cum simteam o nevoie nebuna de a-mi cumpara ceva, m-am dus si mi-am cumparat oje :)) Nu multe (deja am suficiente), 2-3 cat sa-mi revina cheful sa-mi pictez unghiile :D Astazi o sa va prezint una dintre ele, o oja pe langa care m-am tot invartit ceva vreme si niciodata n-am pus-o in cosul de cumparaturi, dar de data aceasta n-am mai lasat-o sa-mi scape :))

Astor Fashion Studio 133 - 6 ml  - 5-6 lei;



   In lumina naturala:



   Am aplicat trei straturi de oja si sincera sa fiu sunt putin nemultumita de rezultat (nu se aplica foarte frumos), dar imi place foarte mult culoarea, pe inelar am aplicat o oja cu sclipici albastru, dar puteam sa ma lipsesc :)) mi-a fost lene sa il mai sterg, mi-ar fi placut sa am o oja cu slipici roz, dar trebuie sa-mi cumpar una.Bulele de pe unghia de la degetul mic s-au facut din cauza top coat-ului 3in1 de la Kallos, desi n-am avut probleme cu el des, acum spre sfarsit face numai bule, trebuie sa-mi iau altul :D

  Pentru cele care ati incercat ojele din gama Fashion Studio: Asa se aplica toate ojele, cu dungi? Sau doar a mea a avut o mica problema?



Va doresc o zi minunata! V-am pupat :*:*:*