Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd China Glaze - Atlantis

29.7.12

Hey :))

  Am fost plecata o saptamana din Bucuresti cu treaba si n-am putut sa ma ocup de blog, daca stau bine sa ma gandesc, n-am putut sa ma ocup de nimic, dar sunt tare fericita ca m-am intors si am o gramada de idei :D In urma cu vreo doua saptamani prietena mea Alexandra mi-a facut o surpriza extrem de placuta, mi-a facut cadou oja ei de la China Glaze - Atlantis, doooooamne cat am admirat oja acesta cand si-a cumparat-o, e atat de frumoasa, e una dintre cele mai frumoase oje pe care le am in colectie :X :X Multumesc Alexandra :*:*:* De-abia am asteptat sa ma intorc si sa-mi pictez unghiile cu ea si acum tot stau si le admir de vreo doua zile :))

China Glaze Atlantis - 14 ml - 23 lei




     Imi place foarte mult faptul ca nu trebuie sa aplic o alta oja pe sub ea, doar doua straturi sunt necesare pentru a acoperi perfect unghia, are o constistenta gel-like. Din ce observ pana acum sunt sigura ca pot sa o tin o saptamana pe unghii  si tot o sa arate bine. Ce nu imi place la ea (la fel ca si la Revlon Facets of Fuchisia) este ca se simte tot sclipiciul pe unghie (nu este neteda unghia) sunt sigura ca un top coat ar ajuta, nu l-am gasit inca pe cel pe care mi-l doresc, dar mai caut :)))

Ce mai purtati pe unghii? :D

Va doresc o duminica minunata! V-am pupat :*:*