Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Review: Crema Exfolianta si Pila de unghii Titania

1.8.12

Hello lovely ladies :)

   Dupa cum stiti (sau nu :D) in urma cu ceva timp am organizat un giveaway pe Facebook la care puteati castiga produse de la Titania (multumesc frumos sponsorului inca o data, de fiecare data am avut o colaborare foarte frumoasa) si am avut si eu sansa de a testa produsele care au plecat spre castigatori :) Trebuie sa mentionez ca atunci cand ma apuc de testat am cateva ajutoare in casa carora vreau sa le multumesc, fara ajutorul lor nu as putea sa va vorbesc despre anumite produse :D (ii multumesc mamei, tatalui si prietenului meu :D) Dar sa trecem la review ca presimt ca iar ma lungesc astazi :))


1. Crema Exfolianta Titania - 75 ml - Pret recomandat:  


Descriere oficiala: 

   Crema pe baza de coaja de nuca indeparteaza in mod delicat pielea aspra de pe talpi, gambe si coate. Uleiul de crusin lasa pielea moale si ii reda supletea. Extractul de castane, allontion si glicerina vitalizeaza si regenereaza pielea si ii ofera hidratarea necesara.

Ingrediente:

 Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Juglans Regia Shell Powder, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Petrolatum, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Aesculus Hippocastanium Extract. Allantoin, Sodium Cetearyl Sulfate, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Limonene, Parfum.

Parerea mea:
  • imi place ambalujul, intotdeauna mi-au placut tuburile din plastic moale pe care pot sa apas usor, e foarte usor sa folosesc tot produsul;
  • nu pot spune ca ma omor dupa miros, sunt foarte sensibila la capitolul acesta, daca as putea sa-l descriu: miroase a plante, imi e cunoscut mirosul dar nu pot sa-mi dau seama unde l-am mai intalnit;
  • nu l-am testat pe talpi sau gambe, in schimb la testat pe coatele prietenului meu care sunt destul de uscate. De la prima utilizare au fost foarte fine iar pielea se simtea hidratata si fina (v-am spus ca am ajutoare :D)

  • imi place foarte mult ca are o gramada de particule exfoliante chiar si intr-un strop de crema (nu e necesar sa aplici jumatate de tub ca sa obtii un rezultat), pielea ramane foarte fina dupa aplicare;
   Produsul face exact ceea ce scrie si in descriere, chiar si prietenul meu a fost uimit de rezultat. Cei 75 de ml ajung pentru o perioada destul de lunga de timp pentru ca asa cum v-am spus nu e necesar sa aplicati mult produs.

2. Pila mare de unghii Titania Soligen - pret recomandat: 8.60 lei;


Descrierea oficiala:

   Pila safir de unghii Solingen cu mâner din plastic prevăzut cu instrument pentru împingerea cuticulelor și acoperite cu un strat ultra fin de micro-pudră de safir. Are 2 fețe, una cu sprafață aspră, una cu suprafață fină, asigurând un tratament delicat al unghiilor. Nu rupe și nu exfoliază unghiile, lăsându-le sănătoase și intacte.

Parerea mea:  

   Imi place sa o folosesc si pentru maini si pentru picioare, in special pentru unghiile de la picioare pentru ca este mare si imi e mai usor :) Pileste extrem de bine, nu mi-a rupt si nici exfoliat vreo unghie pana acum, sunt extrem de multumita de pila. Pana acum ceva timp le foloseam pe cele din carton (!?!?!) care in scurt timp nu mai aveam ce face cu ele, acum stiu sigur ca pila aceasta o voi folosi ceva timp.


    Daca va tenteaza produsele prenzentate de mine astazi, le puteti achizitiona din Auchan, Cora, Real si Carrefour, preturile sunt extrem de accesibile :)

   Ati incercat pana acum produsele Titania? ♥

Produsele au fost primite spre testare, acest lucru nu a influentat sub nicio forma parera mea despre aceste produse, acest review este 100% sincer ca intotdeuna. 

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*