Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd - Rimmel 60 Seconds Shocker

8.8.12

Hello :)


    Am o lene de cateva zile, iar m-a molesit total caldura, n-am chef de absolut nimic :/ N-am prea facut multe in ultima vreme desi aveam o grama de chestii prin cap, mi-a fost si greu sa ma misc :)) Nu stiu daca v-am spus, dar in ultimul timp m-am indragostit de ojele de la Rimmel 60 Seconds pentru in afara de faptul ca nuantele sunt foarte frumoase, se usuca incredibil de repede, iar eu cum am mancarimi in timp ce-mi fac unghiile, oja asa e perfecta pentru mine. V-am aratat in urma cu ceva timp primul Notd facut cu una dintre oje (Rimmel 60 Seconds Portobello Pink) si astazi pentru ca ma grabeam sa-mi fac unghiile am furat o oja de la mama :) ( e un dupe dupa o oja de la Opi pe care ea o indrageste tare mult - Pompeii Purple).

Rimmel 60 Seconds 270 Shocker - 8 ml - 13-15 lei;


   Am aplicat doua straturi de oja si un strat top coat, oja se aplica foarte frumos, se usuca foarte repede, iar pensula este perfecta (puteti vedea pensula aici), Portobello Pink este destul de rezistenta, inca nu stiu nimic despre acesta, dar va tin la curent :)

Fara blitz:



Cu blitz:


   Cu siguranta o sa-mi mai iau cateva oja, sunt extrem de multumita de ele, le recomand in special celor care nu au stare pana li se usuca oja :))) O sa ma duc in magazin sa vad ce nuante dragute mai gasesc :D

Va doresc o seara placuta! V-am pupat :*:*:*