Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Rotd: Cheesecake cu afine

2.8.12

Hello :D

   Prima mea intalnire cu cheescake-ul a fost anul trecut cand ma aflam intr-o cafenea. Ii dadeam nepoticii mele sa manance si intamplator am gustat si eu si bineinteles ca am dat de o stafida si era sa mor :))) Am o problema cu stafidele :)))) Pentru ca peste tot unde am fost mi s-a parut foarte scumpa o bucata de prajitura, m-am hotarat sa-mi fac acasa asa cum vreau eu :D Aveam cateva afine in frigider si cum stiam ca toata casa pofteste ceva dulce, am decis ca e momentul sa fac un cheesecake cu afine :)) (in niciun caz sa nu credeti ca ma laud cu cat de buna sunt eu in bucatarie, incerc sa invat si sa ma mai distrez din cand in cand :D).

Ingrediente:
  • 4 pachete si jumatate de bicuiti digestivi Digesta; (sunt trei tipuri, eu i-am ales pe cei cu scortisoara)
  • 1 pachet unt;
  • 400 gr crema de branza - am folosit 2 cutii crema de branza de la Hochland; 
  • 120 gr zahar pudra;
  • 2 oua;
  • 1 lingura esenta de vanilie.
 Mod de preparare:

1. Intr-un castron pisati bine de tot biscuitii, din fericire sunt foarte fragezi, nu o sa aveti mult de munca:





2. Puneti intr-o cratita la foc mic untul pana se topeste:


3. Turnati untul topit peste biscuitii pisati:


Stiti ca ati adauga suficient unt atunci cand puteti modela biscutii in mana, eu n-am  adaugat suficient si am alfat la sfarsit :D
4. Rasturnati totul in tava si apasati pe "blat" pentru a se lipi de forma:
5. Intr-un alt castron amestecati cu mixerul la viteza cea mai mica crema de branza, ouale, esenta de vanilie si zaharul pudra (2-3 minute), la sfarsit adaugat afinele (sau ce fructe vreti voi) si amestecati cu o lingura:


6. Turnati compoztia peste "blat" aveti grija sa distribuiti uniform totul si puteti sa mai adaugati cateva fructe :D




O lasati la cuptor cam 20-25 de minute, in functie de cupotor. Aveti grija sa nu se arda la suprafata, stiti ca e facuta atunci cand se incheaga cat de cat la suprafata (sa nu fie lichida branza).
 Si..............POFTA BUNA :D

  

   Stiu ca am un cuptor handicapat care arde totul, acum nu stiu daca chiar am pus eu prea putin unt sau cuptorul meu a uscat biscutii la fund, cert este ca se cam faramiteaza putin, ceea ce ma scoate din sarite pentru ca sunt perfectionista :))) Cert este ca data viitoare o sa pun un pachet de unt si va sfatuiesc si pe voi sa faceti acelasi lucru daca incercati reteta. In functie de ce tava folositi va poate iesi mai inalta sau mai scunda :D

   Daca incercati reteta sa ma anuntati cum v-a iesit, sunt curioasa daca v-a placut, e absolut delicioasa :D


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*