Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd Tehnic Shine & Shimmer

3.8.12

Hey :)

    Am primit oja aceasta saptamana trecuta, a fost un cadou din partea cumnatei mele si bineinteles ca m-a incantat extrem de mult pentru ca se stie deja ca am o obsesie pentru oje :)) Multumesc frumos Gabi :*:* N-am mai vazut pana acum o oja asemanatoare in Bucuresti (poate se gasesc, eu n-am data de ele, INCA :D). Ojele se gasesc in Valcea, in farmacii (nu-mi aduc aminte insa in care), n-am vazut foarte multe culori, toate erau culori inchise, din ce citesc pe eticheta vad ca firma este englezeasca.

Tehnic Shine & Shimmer- Shade 31 10 ml - 12 lei.


   Se aplica foarte frumos, sunt necesare doua straturi pentru a acoperi perfect unghia. Imi place ca are tubuletul de sclipici si ca e foarte usor de aplicat pe unghii.  Pot sa folosesc sclipiciul peste orice alta oja :D O sa caut si alte nuante pentru ca vreau neparat sa imi mai cumpar cateva :X


 Ca si rezistenta: In 3 zile a inceput sa se toceasca la varfuri, dar e ok, eu oricum nu tin o oja mai mult de trei zile pe unghii :D

  Ati mai vazut pe undeva ojele Tehnic? Mi se par avantajoase ca pret si mi se pare foarte tare ideea cu sclipiciul :D

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*