Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd: Paint it black and spark it up!

14.8.12

Hello :)

   Am observat o chestie ciudata in ultima vreme, imi sta mai bine cu oje inchise la culoare decat cu cele deschise, toata vara am fost nemultumita, cum am pus acum o oja inchisa parca s-au schimbat lucrurile :))

   Mi-am luat oja neagra de la Flormar (Supershine 40) ca sa o pot folosi ca baza pentru cele din gama Miracle Colors si n-am folosit-o pana acum niciodata singura, pentru ca am pus mana si pe oja de la Sephora Purple Jewelry, m-am gandit ca ar iesi o combinatie grozava folosindu-le impreuna, nu m-am inselat, cred ca nu o sa ma satur curand de acesta combinatie :D

Am folosit:
  • Flormar Supershine 40;
  • Sephora Purple Jewelry;
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure For Glossy Nails.


   M-am indragostit de acesta combinatie :)) Pozele sunt facute in a doua zi, sper sa ma tina 4-5 zile pentru ca nu vreau sa le sterg :)) (am spalat pensule si vase)

   Ce oja sau combinatie de oje iubiti in ultima vreme? :D

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*