Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

LOTN: Add a little bit of color

19.8.12

Heeeey :))

  In urma cu vreo doua saptamani ma tot gandeam la un machiaj si incercam sa-mi imaginez cum arata anumite culori alaturate si mi-au trecut prin caz zeci de variante. Saptamana trecuta am incercat machiajul pe care o sa vi-l prezint astazi, dar din pacate mi-au iesit foarte prost pozele, pentru ca mi-a placut foarte mult, m-am hotarat sa-l mai fac o data :D Sa trecem la treaba :)


   Am aplicat corector + Nyx Jumbo Milk (as sarit peste primer pentru ca nu ma duceam nicaieri) si am aplicat culoarea pe toata pleoapa:



   In pliul ochiului am adaugat acest mov superb si l-am dus catre arcada:



   Si tot in pliu am adaugat putin negru pe care am avut grija sa nu-l urc atat de mult, am insistat in coltul extern al achiului si l-am dus putin pe pleoapa. Am folosit creionul de la Avon Supershock in nuanta Blackberry (iubesc creioanele astea :X). Pe linia apei am aplicat un creion dermatograf negru. Pe arcada si in coltul intern al ochiului am folosit ca intotdeauna mono nr. 15 de la Flormar.



   Si rezultatul final:

(jos: mono nr. 15, prima culoare si cea din pliu)



 :D
Produse folosite:

Ochi:
  • Trusa Sephora (review aici)
  • Corector L'oreal True Match;
  • Nyx Jumbo Eye Pencil Milk;
  • Avon Supershock Blackberry;
  • Rimel Maybelline The Falsies waterproof;
  • Flormar mono nr. 15;
Fata:
  • Missha Perfect Cover BB Cream (review aici);
  • fond de ten myfacecosmetic.com mymix fair 02;
  • anticearcan Oriflame Studio Artist;
  • Pudra CCuk;
  • Blush Puretouch - Morning Rose (review aici);
  • Bronzer Elf - Matte Bronze;
  • Iluminator Elf - Luminance.
Sprancene:
  • Creion sprancene Rimmel 01 Black Brown;
  • Un fard din paleta de 88 culori CS.
Buze:
  • Ruj Beauty Uk - Sunset;
  • Gloss CoverGirl wetsliks - Honey talks.

   Sper sa va placa la fel de mult precum mi-a placut si mie, sincera sa fiu mi-a placut foarte mult combinatia de culori, e destul de simplu de realizat trebuie doar sa aveti mare grija la blending (si eu mai dau gres cateodata)i n rest nu e nimic complicat, o sa-l port cu siguranta la urmatorul eveniment, o sa am grija sa se potriveasca :))))

   Am fugit...trebuie sa ma pregatesc pentru un gratar in familie, ah :X intotdeauna sunt entuziasmata cand vine vorba de gratar :)))

   Va doresc o duminica minunatat si relaxanta! V-am pupat :*:*:*